خرید پیج اینستاگرام ، مزایا و معایب

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

خرید پیج اینستاگرام نیز مانند خیلی از حرکات میانبر دیگر که در دنیای بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ اتفاق می افتد، قطعا خوبی هایی دارد وگرنه از آن استفاده نمی شد!

بنابراین اگر فقط به جنبه منفی آن نگاه کنیم، غیرمنصفانه است! به همین دلیل در این مطلب می خواهم مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرام را با شما در میان بگذارم ؛

برای خرید پیج اینستاگرام با ما در تلگرام یا واتساپ در ارتباط باشید
09156446977  اصغری

خرید پیج اینستاگرام هم مثل اکثر فرآیندهای بازاریابی اینترنتی، جنبه های مثبت و منفی دارد!

– معایب

ابتدا بهتر است معایب و نقاط منفی این حرکت را بررسی کنیم.

شاید بزرگترین مشکل در این گونه فرآیندها، عدم قطعیت و عدم اطمینان است!

اندکی سخت است که متوجه شوید پیجی که می خواهید خریداری کنید، چه تعداد فالوور فیک دارد و چه تعداد آنها واقعی هستند! من به شخصه اشخاصی را میشناسم که پیج هایی با ۸۰k فالوور را فقط به وسیله فالوورهای فیک بالا آورده اند و این پیج ها را با قیمت های بالا به افراد می فروشند! بنابراین باید کاملا محتاط بود و به این مورد توجه کرد تا هزینه ای که صرف می شود بر باد نرود!

عیب دیگر این روش، این است که هرچقدر هم آمار و اطلاعات از ادمین پیج دریافت کنید، باز هم به طور کامل متوجه نمی شوید آیا واقعا فالوورهای این پیج، علاقمند به زمینه کاری شما و خود شما هستند یا خیر!

و در نهایت بزرگترین عیب آن شاید هزینه بالای این روش باشد!

شما برای خرید پیج اینستاگرام با ۱۰۰k فالوور معمولا باید بالای ۱۰ میلیون خرج کنید! (که بنظر من خودمان می توانیم با اندکی زمان + تلاش به این مقدار فالوور برسیم.)

– مزایا

بنظر من تنها مزیت خرید پیج اینستاگرام این است که شما نیاز به تلاش برای جذب فالوور ندارید! (که البته از نظر من واقعا نیاز به تلاش خاصی نیست! توصیه میکنم حتما اول ویدیو افزایش فالوور اینستاگرام در ۲۵ دقیقه را ببینید و سپس حتما از ربات اینستاگرام استفاده کنید!)

در این حالت شما تنها با صرف مقداری هزینه و بودجه، یک پیج خریداری می کنید و بلافاصله شروع می کنید به فعالیت و لذت می برید!

من شخصا مزیت دیگری در این روش نمی بینم! نظر شما چیست؟

خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی ؟

خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی امکان پذیر است یا خیر؟

موضوعی که شاید در بحث خرید و فروش پیج های اینستاگرام اندکی خطرناک باشد و سبب از دست رفتن پول شما بشود، این است که پیج اینستاگرام واقعی نباشد و فالوورهای آن تماما فیک باشند!

من شخصا افرادی را دیده ام که متاسفانه پیج های فیک خریداری کردند و یا دوستانی دارم که یک پیج با ۸۰k فالوور فیک درست می کنند و سپس آن را به قیمت بالایی می فروشند! خریداران هم غافل از اینکه با صرف هزینه های بسیار، هیچ بازخوردی نخواهند گرفت.

بنابراین مهمترین موضوع در خرید پیج اینستاگرام این است که واقعی بودن یا نبودن آن را بسنجیم.

راه و روش قطعی برای تشخیص فیک بودن یا نبودن فالوورهای یک پیج اینستاگرام وجود ندارد اما من می توانم چند راهکار به شما بگویم که بتوانید تا حد امکان، از این خطر در امان بمانید :

  1. بصورت حضوری پیج اینستاگرام را خریداری کنید و مورد دیگری که لازم است اجرا کنید این است که از فروشنده بخواهید در حضور شما یک پست بگذارد و در ۱ ساعت اول تعداد لایک و کامنت را رصد کنید. نرخ مشخصی وجود ندارد اما بطور معمول باید ۲۰% الی ۳۰% کل اینگیجمنت یک پیج در همان ۱ ساعت اول مشاهده شود. برای مثال اگر یک پیج ۱۰۰k فالوور دارد و بطور معمول ۱۰ هزارلایک می خورد، باید در ۱ ساعت اول حدود ۲ تا ۳ هزار لایک بگیرد! در غیر اینصورت کمی شک کنید! (توجه کنید که این کار حتما در حضور شما صورت بگیرد چرا که در غیر اینصورت ادمین پیج باز هم ممکن است لایک فیک بگیرد و شما متوجه نمی شوید!)
  2. فالوورهای فیک معمولا لایک نمی کنند بنابراین ادمین این گونه پیج ها نیاز دارند تا لایک های فیک نیز ایجاد کنند. نکته ای که در اینجا مطرح می شود این است که افرادی که پست را لایک کرده اند، طبیعتا با توجه به روش های دریافت لایک فیک، جز فالوورهای آن صفحه نیستند! بنابراین توصیه می کنم اگر یک پیج ۱۰۰k فالوور دارد، کمی وقت بگذارید و ۱۰۰۰ تا از پروفایل های لایک کننده را چک کنید. ببینید آیا این افراد جز فالوورها نیز هستند یا نه! اگر نبودند یک جای کار ایراد دارد و باید بیشتر دقت کنید.
  3.  اسم فالوورها را چک کنید. معمولا فالوورهای فیک و یا فالوورهایی که با برنامه هایی مانند فالوور بگیر بدست می آیند، اسم ها و یوزرنیم های طبیعی ندارند! اگر چند پیج واقعی را چک کنید متوجه این موضوع می شوید.
    1. قیمت خیلی پایین فروش یک پیج می تواند تا حدودی این حرف را به شما یادآور شود که «هیچ ارزانی بی دلیل نیست!»

    تکنیک هایی که در بالا ارائه شد بطور قطعی عمل نمی کند اما تا ۹۰% می تواند شما را مطمئن کند که فالوورهای یک پیج فیک است یا نه !

    (بجای این کارا ویدیو افزایش فالوور اینستاگرام در ۲۵ دقیقه رو ببینو خودتو راحت کن!)

    هزینه نسبی فروش پیج اینستاگرام

    هیچ هزینه ثابت و نرخ مشخصی برای خرید و فروش پیج اینستاگرام وجود ندارد!

    اما درباره خرید فالوور واقعی به این شکل نیست و معمولا اگر در وبسایت های مختلف نگاهی بیاندازید، قیمت ها به یک میزان است.

    البته، به تازگی برخی از وبسایت ها اقدام به فروش پیج اینستاگرام می کنند و این وبسایت ها چون تعداد زیادی پیج برای فروش دارند، معمولا نرخ آنها با توجه به تعداد فالوورهای هر پیج مشخص است.

    اما اگر بخواهم به طور کلی بگویم، هزینه ها برای فروش یک پیج که فالوورهای واقعی داشته باشد، معمولا براساس تعداد فالوور، نرخ اینگیجمنت و تعداد لایک و … تعیین می شود.

    حال اگر بخواهم یک تخمین قیمت حدودی به شما بگویم، باید بگویم به عنوان مثال قیمت یک پیج اینستاگرام ۱۰۰k واقعی می تواند چیزی بین ۱۰ تا ۲۰ میلیون و حتی بالاتر باشد..

 

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید