چه تعداد پست و استوری در روز مجاز است؟

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

در این مقاله با ما باشید تا بدانید جه زمان هایی و چه تعداد پست و استوری در روز مجاز است.

چرا زمان گذاشتن پست در اینستاگرام مهم است؟

فراگیر شدن برنامه اینستاگرام باعث شده افرادی از اینستاگرام برای صفحه‌ی شخصی یا بازاریابی استفاده کنند. در این جالت سوال پیش می آید که بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام در چه روزها و ساعاتی در هفته است. اصول گذاشتن پست در اینستاگرام چیست؟ ساعات اوج اینستاگرام چه زمانی است؟

چطور بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام را پیدا کنیم؟

روز هفته

  1. 1. بازه زمانی ۵ تا ۷ بعد از ظهر: در این بازه، نرخ مشارکت مخاطبان در اینستاگرام بیشتر است. دلیل آن هم این است که افراد در این زمان، بعد از ساعت کاری یا مدرسه و دانشگاه از لحاظ ذهنی خسته بوده و می خواهند اوقات فراغت خود را در اینستاگرام بگذرانند و بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام می باشد.
  2. 2. بازه زمانی ۹ شب تا ۱ صبح: در این بازه زمانی نیز افراد بعد از خوردن شام و صحبت با خانواده، می خواهند به رختخواب خود بروند و اینستاگرام شان را چک کنند. هم چنین بعد از ساعت ۱ صبح کمتر افرادی پست می گذارند و موجب می شود مخاطبان شما در ساعت اولیه صبح و موقع بیدار شدن، ایسنتاگرام خود را چک کرده و آخرین پست های خود را ببینند.
  3. 3. بازه زمانی ۷ تا ۹ صبح: این بازه زمانی بستگی به مخاطبان پیج شما دارد. اگر مخاطبان شما افراد شاغل یا محصل می باشند، منشتر کردن پست در این بازه، موجب می شود چنین افرادی در موقع رفتن به سرکار یا دانشگاه خود، فرصت را مناسب دانسته و اینستاگرام شان را چک کنند و پست شما را مشاهده کنند.
  4. شما میتوانید از سایت عضوگرام برای ادمین پیج ، ادمین سایت، تبلیغات ،افزایش  فالوور،  خرید فالوور، خرید لایک و سایر خدمات اینستاگرامی استفاده کنید.

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید