سوالات رایج هنگام خرید پیج اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

عضوگرام با سابقه چندین ساله خود در خرید و فروش اکانت های اینستاگرام و ارائه خدمات مختلف در این حوزه روزانه شاهد سوالات مختلفی از طرف خریداران در مورد خرید پیج میباشد که در ادامه پاسخ اکثر سوالات در مورد اکانت های آماده اینستاگرام پاسخ دهی شده است.

اطلاعات مورد نیاز قبل از خرید پیج اینستاگرام از عضوگرام

1-چطور به عضوگرام اعتماد کنیم ؟ 

عضوگرام ، یکی از زیر مجموعه های شرکت آریا گستر میباشد که بیش از 15 سال سابقه در ارائه خدمات اینترنتی دارد و با داشتن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین درگاه های مستقیم پرداخت اعتبار کافی را برای اعتماد سازی دارد.

2-چطور بفهمیم لایک ها و ویو های موجود در پیج فیک نیست ؟

از سوالات شایع و شاید خنده دار ، پرداختن به موضوع فیک بودن لایک و ویو پیج ها میباشد که نیازمند کمی دقت عمل میباشد ، با احتساب هر هزار لایک 20 هزار تومانی و یا هر هزار ویو 6 هزار تومانی هیچ توجیحی وجود ندارد که برای اکانت های فروشی از بازدید یا لایک فیک استفاده شود !

3-کیفیت پیج را چطور میتوان مشخص کرد ؟

برای بررسی کیفیت پیج اینستاگرام بهترین راه مروری بر روی فالوور های پیج میباشد.

4- آیا پست ها و محتوا قدیمی قابل حذف هستند ؟

تمامی پست ها و محتوا قدیمی در پیج های آماده اینستاگرام قابل حذف هستند و هیچ گونه پست و …. در پیج هنگام تحویل پیج اماده اینستاگرام موجود نیست.

5-آیا فالوور ها متوجه تغییر پیج و تبدیل به پیج جدید خواهند شد ؟

با توجه به محدود بودن اینستاگرام به زمان حال . فالوور ها متوجه تغییر نخواهند شد و هیچ کس از تغییر پیج و تبدیل به پیج جدید اطلاع نخواهد یافت . و  ریزش های فالوور اندک می باشد و عضوگرام ریزش بیشتر از ۵% را تضمین میکند که جایگزین نماید.

6- نحوه تحویل پیج چگونه است ؟

پس از پرداخت آنلاین و یا واریز به حساب .  اطلاعات پیج به شما تحویل داده خواهد شد . تحویل دادن پیج شامل پسور ، ایمیل اولیه و پسورد ایمیل میباشد و شما با امنیت کامل , پسورد و ایمیل و شماره پیامک موجود در پیج را تغییر دهید .

7-دلایل اختلاف قیمت های پیج های آماده اینستاگرام در چیست ؟

بسته به میزان فعال بودن فالوور ها و میزان واقعی بودن آنها  قیمت ها روی پیج ها قرار داده می شوند و  قیمت بهترین پیج ها هر کی  40  هزار تومان میباشد که در کانال تلگرامی ما  قرار دارد.

8-آیا پیج های تحویل داده شده با موضوع کاری من همخوانی دارد ؟ 

بله,پیج های تحویل شده کاملا قابل تبدیل به هر پیجی هستند و نگران ریزش فالوور های پیج نباشید زیرا عضوگرام آن را تضمین کرده و به شما اطمینان میدهد . پیج ها علاوه بر واقعی بودن و داشتن لایک خوب و مناسب قابلیت تبدیل به تمام موضوعات را دارند و در ادامه میتوانید موضوع کار خود را در هنگام سفارش  مشخص کنید .

9-آیا پیج های به فروش رسیده تایید شده می باشند ؟

بله,تمامی پیج هایی که توسط عضوگرام به فروش میرسند دارای امنیت تایید شده می باشند و همچنین پس از خرید ، راهکاری هایی در جهت افزایش امنی پیج در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید