آموزش مخفی کردن لست سین اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

امکان ندارد از کاربران برنامه هایی مثل تلگرام، فیسبوک مسنجر و غیره باشید اما ندارید که لست سین (Last Seen) یا آخرین زمان بازدید چیست! لست سین در واقع قابلیتی است که به موجب آن آخرین زمان بازدید کاربر از اکانتش برای دیگر کاربران نمایش داده می‌شود. البته این قابلیت می‌تواند تنظیمات مخصوص خود را داشته باشد.

اما تا پیش از این لست سین (Last Seen) یا آخرین زمان بازدید در اینستاگرام وجود نداشت و کاربران این اپلیکیشن نمی‌توانستند آخرین زمان بازدید یکدیگر را مشاهده کنند. حال اینستاگرام با جدیدترین آپدیت خود این ویژگی را ارائه کرده و نام آن را Show Activity Status قرار داده است.

لست سین اینستاگرام آخرین زمان بازدید را برای چه کسانی نشان می‌دهد؟

مطمئنا اولین سوالی که در ذهن هر فرد ایجاد می‌شود این است که لست سین اینستاگرام دقیقا آخرین زمان بازدید کاربر را برای چه کسانی نمایش خواهد داد؟ آیا تمام کاربران اینستاگرام با ورود به اکانت شما قادر به دیدن آخرین زمان بازدیدتان خواهند بود؟ خوشبختانه اینطور نیست. لست سین اینستاگرام (Show Activity Status) به گونه‌ای تنظیم شده که در صورت فعال بودن در اکانت شما، آخرین زمان بازدید کاربر را فقط برای افراد زیر نشان می‌دهد:

مخفی کردن لست سین اینستاگرام و جزئیات آن (Last Seen)

               آموزش مخفی کردن لست سین

  • تمام کاربرانی که شما آن ها را دنبال کرده باشید یا به بیان دیگر فالویینگ های شما.
  • تمام کاربرانی که از طریق دایرکت به آن ها پیام داده باشید.

بنابراین لست سین اینستاگرام به گونه‌ای تنظیم شده که همه فالوورهای شما قادر به دیدن آخرین زمان بازدیدتان نخواهند بود. فقط افرادی که شما آن ها را فالو کرده‌اید یا از طریق دایرکت به آن ها پیام داده باشید می‌توانند آخرین زمان بازدیدتان را مشاهده کنند. اما آیا امکان غیر فعال کردن یا بهتر بگوییم مخفی کردن لست سین یا آخرین زمان بازدید در اینستاگرام (Show Activity Status) وجود دارد؟ چطور باید این کار را انجام دهیم؟

.

مخفی کردن آخرین زمان بازدید یا لست سین اینستاگرام

قابلیت لست سین یا Show Activity Status به طور پیش فرض در اینستاگرام فعال است، اما خوشبختانه امکان غیر فعال کردن یا بهتر بگوییم مخفی کردن لست سین اینستاگرام وجود دارد. بدین منظور کافیست مراحل زیر را طی کنید:

مخفی کردن لست سین اینستاگرام و جزئیات آن (Last Seen)

آموزش مخفی کردن لست سین اینستاگرام و جزئیات آن (Last Seen)

 

  • برنامه اینستاگرام را اجرا و وارد اکانت خود شوید.
  • به بخش پروفایل (آیکون آدمک) مراجعه کنید.
  • در منوی تنظیمات ارائه شده به سمت پایین حرکت کنید تا به گزینه Show Activity Status برسید.
  • اسلایدر موجود در کنار این گزینه را غیر فعال نمایید.

به همین سادگی نمایش آخرین بازدید اینستاگرام شما برای سایر کاربران پنهان می‌شود. در نظر داشته باشید که پنهان کردن آخرین زمان بازدید یا لست سین اینستاگرام هم مثل اپلیکیشن های دیگر همچون تلگرام یک اقدام دوطرفه است. یعنی اگر شما لست سین خود را در اینستاگرام غیر فعال یا مخفی کنید، لست سین دیگران هم برایتان مخفی می‌شوند.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید