ترفند افزایش کاراکترهای بیو پیج اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

نوشتن متن بلند در بیو اینستاگرام

متن طولانی در پروفایل اینستاگرام

ترفند نوشتن متن طولانی در بیو اینستاگرام

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که فضا کم اوردید برای توضیحات بیشتر در بیو اینستاگرام ” پروفایل “پس این اموزش ساده و کوتاه رو از عضوگرام دنبال کنید .

برای اینکه بتونید بیو طولانی اینستاگرام بنویسید باید اول حسابتون رو پابلیک (عمومی) کنید و بعد تبدیلش کنید به اکانت تجاری. بعد از اینکه حسابتون تجاری شد قدم به قدم مراحل زیر رو طی کنید.

۱- وارد پروفایل‌تون بشید و روی گزینه Edit Profile کلیک کنید:

 

بیو طولانی اینستاگرام - تصویر اول

۲- گزینه Contact Options رو پیدا کنید و روش کلیک کنید:

 

بیو طولانی اینستاگرام - تصویر دوم

خب همینطور که اینجا می‌بینید اطلاعات تماس شما که در صفحه‌تون نمایش داده می‌شه هست. قسمت اول برای ایمیل هست، قسمت دوم برای شماره تماس و قسمت سوم برای وارد کردن آدرس کسب‌وکارتون. ما در واقع می‌خوایم با همین قسمت «آدرس» ترفند نوشتن بیو طولانی اینستاگرام رو اجرایی کنیم ولی به یاد داشته باشید که این قسمت در واقع برای نوشتن آدرس هست.

۳- روی گزینه Bussiness address کلیک کنید:

 

بیو طولانی اینستاگرام - تصویر سوم

۴- به جای آدرس، توضیحات خودتون رو بنویسید:

 

حالا اینجا سه تا جای خالی دارید. سومی که مال zip code هست و به کار ما نمیاد. قسمت اول رو باید آدرس دقیق کسب‌وکارتون رو وارد کنید و اینستاگرام با وصل شدن به نقشه گوگل (google map) مکان رو تشخیص می‌ده و ثبت می‌کنه. مثلا اگر توی یه بیمارستان کار می‌کنید به نام «بیمارستان آریا» اگه به فارسی اونجا آدرس رو بنویسید اینستاگرام اتومات اونجا رو پیدا می‌کنه و بعدا که ثبت کنید توی پروفایل‌تون قابل کلیک هست. ولی ما توی این آموزش از این قسمت برای چی استفاده می‌کنیم؟ بله بله، برای نوشتن بیو طولانی اینستاگرام. همینجاست که می‌تونید هر چیزی بنویسید. اما توجه داشته باشید که بعد از اینکه اینجا رو نوشتید و تایید کردید باید قسمت دوم رو هم حتما بزنید. توی قسمت دوم باید به انگلیسی اسم شهر رو بنویسید مثلا Tehran. این نمونه‌ای هست که من پر کردم:

حالا وقتی برگردید توی پروفایل‌تون می‌بینید که زیر بیو یه قسمت دیگه هست که متن اونجا ثبت شده:

بیو طولانی اینستاگرام - تصویر پنجم

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید