مدیریت کش و پاک کردن فایل های اضافی در تلگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

کش (منظور فضای مورد اشغال فایل ها می باشد) : این فایل ها مزاحمت زیادی در سرعت و حافظه گوشی های هوشمند ایجاد می کند، برای جلوگیری از این که سرعت گوشی شما پایین نیاید پیشنهاد می شود که فایل های اضافی را حذف کنید برای این کار راه هایی وجود دارد که در مقاله ترفندهای تلگرام به بخشی از آن اشاره می کنیم.
پس از اجرای برنامه تلگرام در قسمت settings گزینه Cache Settings را انتخاب کنید. پس از انتخاب با سه گزینه روبرو خواهید شد.
گزینه اول Keep Madia می باشد که به معنی محافظت از فایل ها است، این گزینه به صورت پیش فرض بر روی forever قرار داشته و می توانید آن را به زمان مورد نظر خود تغییر دهید تا در زمانی که برای آن تعیین کرده اید فایل ها را حذف کند.
گزینه دوم Clear Cache می باشد که با انتخاب آن صفحه ای باز خواهد شد که در آن با تیک، فایل هایی که می خواهید حذف شوند را می توانید انتخاب کنید. به طور مثال اگر می خواهید فایل تصاویر شما حذف شود تیک Images را باید بگذارید سپس گزینه Clear Cache را بزنید تا تصاویر انتخابی حذف شود. لازم به ذکر است که در این روش همه فایل هایی که انتخاب می کنید پاک می شوند پس قبل از انجام این کار، فایل های خود را چک کنید و موارد مورد نیاز خود را به مسیر دیگر انتقال دهید.
گزینه سوم Local Database می باشد که تمام متن های چت شما را پاک می کند که اگر میخواهید همه گفتگوی شما پاک شود از این گزینه استفاده کنید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید