چطوری از دایرکت اینستاگرام بصورت حرفه ای استفاده کنیم؟

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

اگر از کاربران تازه کار اینستاگرام باشید، شاید کار کردن با ویژگی دایرکت در این اپ، برای‌تان کمی دشوار باشد. در این مطلب شما را به صورت کامل با قابلیت دایرکت اینستاگرام آشنا می‌کنیم. همراه ما باشید.

دایرکت اینستاگرام چیست و چگونه کار می‌کند؟

کاربران توسط دایرکت اینستاگرام می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و برای یکدیگر پیام و محتواهای مختلف ارسال کنند. این ویژگی با استوری در این برنامه رابطه نزدیک داشته و پاسخگویی به استوری‌های کاربران مختلف در اینستاگرام هم توسط بخش دایرکت انجام می‌پذیرد.

آموزش اینستاگرام, کار با اینستاگرام

اگر به یاد داشته باشید، InstaMessage با همین هدف توسط اینستاگرام ایجاد شده بود تا کاربران مختلف در محیط برنامه را با هم در ارتباط نگه دارد. با آمدن ویژگی دایرکت، این ارتباط به صورت درون برنامه‌ای در اینستاگرام قرار گرفت.

چگونه از دایرکت اینستاگرام استفاده کنم؟

برای استفاده از این ویژگی در اینستاگرام می‌توانید با اجرای برنامه، در صفحه هوم بر روی آیکون دایرکت که به صورت یک فلش قرار گرفته، کلیک کنید. با این کار وارد صفحه دایرکت می‌شوید و از قسمت Search می‌توانید نام اکانت فردی را که می‌خواهید برایش پیام ارسال کنید، وارد کنید. با کلیک بر روی اکانت مورد نظر وارد صفحه چت می‌شوید و در باکس موجود در پایین و سپس فشردن کلید “Send”، قادر به ارسال پیام هستید..

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید