فروش بیشتر در اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

برای فروش بیشتر در اینستاگرام ابتدا ما نیاز داریم که بیشتر دیده بشیم و این امر لازمش افزایش فالوور هست حالا به هر روشی ، مثلا خرید فالوور واقعی یا تبلیغات گسترده توی پیچ های پر بازدید و یا شروع به یک سری فعالیت ها و رعایت یک سری قوانین که باعث جذب بیشتر مخاطب میشه و میخوایم توی این مقاله به اون بپردازیم.

قوانین مهم برای افزایش فروش در اینستاگرام

استاندارد های فروش  خود را مشخص کنید

آیا فروش شما باید در اینستاگرام انجام گیرد؟

نگاهی به آمار مشتریان کنونی و خواسته شده بیندازید.

ایا آنها با کاربران اینستاگرام قابل تطابق هستند؟

  • زنان (۳۸) نسبت به مردان (۲۶)علاقه بیشتری برای استفاده از اینستاگرام  از خود نشان می دهند.
  • ۵۹% از کاربران اینستاگرام  را گروه سنی ۱۸ تا ۲۹ سال تشکیل می دهد.

کسب و کارهای بسیاری وجود دارند که  در اینستاگرام فروش خوبی دارند . این شامل تجارت های آنلاین، رستوران های خشتی و آژانس های خدماتی  می باشد.

کسب و کار موفق  B2C

یکی از رسانه های گزارش بازایابی ۲۰۱۶ دریافت که  ۵۱ % از برند های اینستاگرامی تجارت برای کسب مشتری است در حالی که فقط ۳۳% از این برندها تجارت برای تجارت است.

برای مثال گروه  Brewology  فروش خود را آنلاین ، بدون واسطه به مشتری و گاهی اوقات از طریق حسابهای عمده فروشی  انجام می دهد. پرینت کاری آنها نشانگر این است که مشتریانشان ، مشتریان خانگی و برخی فروشگاهها هستند.

اگر فروش شما به صورت مستقیم به مشتری است ، حال چه از طریق فروشگاه و چه آنلاین، اینستاگرام  سکوی مناسبی برای شما می باشد. افزایش فروش در اینستاگرام در واقع شما را از رقبا جلو می اندازد.

محصولات فیزیکی عملکرد خوبی در عکس ها دارند

در واقع بهترین عملکرد پستهای  اینستاگرام  ۶۵ % مربوط به ویژگی محصولات و ۲۹ % متعلق به یک برند تجاری و تاثیر گذار است.  Allbirds  کارخانه کفش نیوزلند از پس  زمینه های  سرگرم کننده برای معرفی کالاهای جدید خود استفاده می کند.

به همین اندازه مشتریان این شرکت از عکس های تخیلی در کفش های خود استقبال می کنند. طبیعت پلت فرم بصری و تعاملی اینستاگرام  برای کسب و کارهای تجاری مناسب است.

تصمیم گیری در معیارهای فروش

شناسایی معیارهای فروش اولین قدم در استراتژی فروش است. تمام هدف شما افزایش فروشتان است اما شما نیاز به چندین معیار برای اینکه به شما ثابت کنند که در مسیر درستی قرار دارید، هستید.

  • + فروش : نتیجه فروش کلی خود را نگه دارید.
  • + ارجاع ها : وب سایت های تحلیلی مثل گوگل آنالیز به شما کمک می کند که آمار کنونی مراجعه به اینستاگرام شما چقدر است.
  • + تبدیل ها :اگر  همین نرم افزارهای تحلیل وب با فروشگاه شما هماهنگ باشد می تواند چگونگی خرید محصول توسط مشتریان را به شما نمایش دهد.
  • +محصولات یا صفحات فرود:  اگر محصولات یا سرویس های شما مدل های بالاتر هستند، گاهی اوقات هدف اولیه فروش شما داشتن مشتریانی برای کلیک کردن بر روی صفحه است. برای محاسبه عملکرد رسانه  اجتماعی roi این پست را بررسی کنید.

پروفایل خود را برای فروش تنظیم کنید

دومین قدم برای افزایش فروش در اینستاگرام ، درست کردن پروفایلی به منظور فروش می باشد. که شامل اطلاعات مربوط به مکان ، یک لینک مستقیم به فروشگاه و عکس پروفایلی که برند فروشگاه باشد ، است.

Handmade Sam*Made​   همه محصولات و تولیدات خودرا به طور مشخصی در محیط زیستی خود قرارداد ه است . و همچنین اطلاعات تماس برای جستجو گر ها و یک صفحه فرود خاص اینستاگرام را در بر دارد.

محتویات حرفه شماست که با مخاطب سخن می گوید

اگر تلاش در مجزا کردن عکس های خود از دیگر همکاران خود دارید سرمایه گذاری روی یک دوربین با کیفیت و یا عکاس خوب بسیار مهم است. بر طبق مطالعات کارولات  روی ۸ میلیون عکس در اینستاگرام ، موارد زیر از اهمیت بیشتری نسبت به سایر نکات دارند.

  • + غالب رنگ تکی
  • + تصاویر روشن تر ( این تصاویر ۲۴% بیشتر از دیگر تصاویر لایک خوردند)
  • +پس زمینه های خلوت تر ( در عکاسی به آنها bokeh  می گویند)

اما همه اینها به کنار ، عکس های خلاقانه هنوز بیش از بقیه عکس ها نظر مشتری ها را به خود جلب می کنند و باعث افزایش لایک در اینستاگرام می شود.

به هنگام  جدید ترین نظرات درباره محتویات عکس های اینستاگرامی ما می توانید از بهترین عملکرد عکس ها را در گزارش های آنالیزی اینستاگرام ما استفاده کنید.

مشاهده کنید که بهترین برند ها برای فروش در اینستاگرام چه می کنند.

استراتژی های مختلفی برای فروش در اینستاگرام وجود دارد. برای بدست آوردن مدل های الهام بخش برای شما مدل های مختلف برند در اینستاگرام را برای شما دسته بندی کرده ایم.

فروش از طریق شورت لینک ها

Homepolish سرویسی بر پایه تجارت  است که دکوراسیونرهای علاقه مند خانه را به طراحان داخلی لینک می کند. این شرکت از اینستاگرام برای نمایش کار طراحان و لینک های همیشگی وبلاگ  های خاص که عکس ها  در آنها قرار دارند استفاده می کند.

عکس بالا یوزر ها را به لینک پروفایل که آنها را به پست های وبلاگ متصل می کند هدایت خواهد کرد. نکته مهم اینجاست که کاربرانی که به آن علاقه مند می شوند قادر به دانستن اطلاعات بیشتری در باره آن هستند.

دقیقا مثل زمانی که مشتریان از لینک های کوتاه برای توییتر استفاده می کنند، شما می توانید از همین کار برای اینستاگرام استفاده کنید. چون در اینستاگرام لینک مشخصات عمومی وجود ندارد، پس راه حل هدایت کردن مردم به لینکی است که در پروفایل خودتان است.

از طریق تلفیق Sprout Social ( شاخه های اجتماعی ) با Bit.ly می توانید اطلاعات مهمی که بر پست های رسانه های اجتماعی استفاده کرده اید را چک کنید. حتی می توانید به طور مستقیم از پنجره ما بدون ورود به سایت های دیگر لینک کوتاه خود را چک کنید.

پروراندن فروشگاه

شما می توانید یک سرویس پرداختی دیگر در اینستاگرام برای شرکت هایی که فروش محصولات دارند ایجاد کنید. برخی از این شرکت ها شامل  e ​Have2Have.It​, ​Linkin.bio​ و  LIKEtoKNOW.it​ هستند.

این تاکتیک ها تنها برای شرکت ها نیستند بلکه برای وبلاگ نویسان مد مثل Lyndi Kennedy​  استفاده شود. Lyndiدر پست های خود از  LIKEtoKNOW استفاده می کند. پست بالا به صفحه فرود پایین متصل شده است و آن برای دانستن درباره محصولات مفید است.

  طرز کار:

  • + یک تماشاگر اینستاگرام خود را به خدمات متصل می کند.
  • + هنگامی که تماشاگر عکس را لایک می کند ، لایک او ثبت می شود.
  • + سپس تماشاگر می تواند خدمات را مشاهده کند که کدام یک از تولیدات بخشی از عکس هستند.

در واقع هم اکنون اینستاگرام برای پست های قابل خرید استفاده می شود. این ویژگی جدید است که توسط تعداد منتخبی از خرده فروشان استفاده شده است.

عرضه  محصولات در تصویر شیوه زندگی

به جای استفاده از پس زمینه سفید که در بسیاری از عکس محصولات  استفاده می شود، وسایل را در تصاویری که به سبک زندگی هستند استفاده کنید. برای مثال اگر محصول شما یک نوشیدنی است ، در تصویر خود  به جای نشان دادن بطری آن شخصی را نشان دهید که در حال لذت بردن از نوشیدنی است .

Warby Parker نمونه بسیار خوبی از برند سبک زندگی است. شما می توانید عکس محصولات و عکس اشخاص مختلف که از استفاده محصول لذت می برند و طرفدار آن هستند، را در پست ها ببینید .

برای مشتریان آسان تر است که عکس خودشان در استفاده از محصولات را در تصاویر ببینند وسپس فروش به آنها هم بسیار آسان می شود.

تلفیق محتوای ایجاد شده توسط کاربر و طنز

Various Keytags یک شرکت ساده است. این شرکت برچسبهای کلیدی برای زندگی روزانه افراد تولید می کند. اینستاگرام آنها با نمونه کارها و بیان برچسب های خلاقانه ایی که دست مشتریان است عمل می کند. بین عکس های مشتریان حس طنز و خنده را هم جای می دهند.

این تاکتیک خاص فروش به شما برای فهمیدن اینکه مشتریانتان در استفاده از برند شما آن را بی عیب می دانند ، کمک می کند. گاهی برخی ایده های ساده و طنز، به راحتی باعث  افزایش لایک اینستاگرام میشود.

استفاده از مارک هشتگ

برای نگهداشتن عکس های مشتریانتان ، برند هشتگ را تشویق کنید. این به خصوص برای تجارت هایی که یه صورت آن لاین هستند بسیار کمک کننده خواهد بود. مشتریان Passion Planner’s با برنامه ریزانشان خلاق خواهند بود.

شرکت الهام بخش ترین پست ها را به نمایش می گذارد که سپس منجر به خلق یک اجتماع در اینستاگرام پر از بزرگترین طرفدارانش می باشد. در پست بالا Passion Planner با یک PLANNERTIP آغاز و با چندین برند هشتگ آن را پایان داده است.

هشتک Passion Planner   به تنهایی  نزدیک ۶۰۰۰۰ پست دارد.

وقتی که شما یک جامعه ثابت اینستاگرام دارید  آغاز فروش شما به تعداد این  اجتماع  خواهد بود.

فروش غیر مستقیم در اینستاگرام

برای تعدادی از شرکت ها مثل رستوران ها  یا خورده فروشان سطح بالا، اینستاگرام به عنوان  ابزاری برای توسعه برندشان استفاده می شود.

فروش به طور مستقیم با اینستاگرام مرتبط نیست ، اما می تواند با راههای مختلفی به طور غیر مستقیم با آن مرتبط شود.

  • برای رستوران ها راهی برای رزرو است .
  • برای بارها پیشنهاد اینستاگرام فقط ارایه مشخصات محصولات خاص است.
  • برای خدمات گفتن داستانی مبنی بر اینکه کمک به مشتری چگونه انجام می گیرد.

مثال های زیر از برندهایی است که از اینستاگرام برای نمایش و ارایه استفاده می کنند.

تاکتیک های بسیاری وجود دارد که با آنها شما می توانید با آنها فروش خود ر ا انجام دهید . مهم نیست که محصولات یا خدمات شما چه چیزی باشد.

بهترین عملکرد تصمیم بر معیارهای فروش و سپس تنظیم پروفایل برای فروش و در نهایت ایجاد محتوای ارزش فروش است.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید