تبلیغ در اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

این روز ها مدل تبلیغ کسب و کار ها با سال های گذشته خیلی فرق کرده مثلا در 7 یا 8 ساله پیش شاید تبلیغات خلاصه میشد توی طراحی چند بند و بیلبورد جذاب و نصب اون توی نقاط شلوغ و پر رفت و آمد شهر اما امروزه این نوع تبلیغات در کنار هزینه ای که دارند بازدهی زیادی ندارن و راه های بهتری روی کار آمده که میتونیم از این نوع تبلیغات استفاده کنیم.

لیست پیح های آریا گستر جهت انتشار تبلیغات شما

برای مشاهده لیست پیج ها اینجا کلیک کنید 

 

این روز ها بازار تبلیغات در اینستاگرام ، بسیار داغ هست و خب این امر طبیعی هستش اینستاگرام با داشتن چندین میلیون کاربر ایرانی و فعال که به طور متوسط روزانه یک ساعت وقت خود را داخل این اپلیکیشن صرف میکنند پس یک موقعیت عالی هستش برای دیده شدن کسب و کار شما.

اما از کجا شروع کنیم ؟ چطور تبلیغ کنیم ؟ بهترین نوع تبلیغ چگونه هستش ؟

خب همه ما میدونیم برای شروع تبلیغ ما ابتدا نیاز داریم خودمون یک پیج داشته باشیم اما چه پیجی ؟

اول از همه باید پیج خودمون یک سری معیار هایی داشته باشه مثلا اگر منطقی به قضیه نگاه کنیم هرچند ما هزینه زیادی برای تبلیغات بدیم اما مثلا پیج خودمون با موضوع فروش گارد و گلس موبایل باشه و مجموعا 500 تا فالوور داشته باشیم و 20 تا پست خوب طبیعی هستش کسی که وارد پیج ما میشه با همون سرعتی که وارد پیج شده خارج میشه ! در نتیجه بهتره قبل از تبلیغات ، آب و تاب صفحه خودمون رو زیاد کنیم !

مثلا به میزان قابل توجهی از پست و فالوور رسیده باشیم حالا چه از راه خرید فالوور چه از راه جذب فالوور واقعی با فعالیت کردن و همچنین سعی کنیم پست هایی جذاب داخل پیج قرار بدیم تا هم کسی که وارد پیج شد مجذوب پیج ما بشه !

و اما چطور تبلیغ کنیم و معیارمون برای انتخاب یک پیج برای این که تبلیغمون رو در اون پیج قرار بدیم چی باشه ؟

اینجا هم باید گذینه مورد نظر اول خودمون و کسب و کارمون باشه مثلا شما برای تبلیغ کارواشتون که در شهر تهران هستش نیازی ندارید که تبلیغتون توی یک صفحه که مختص مشهدی ها هست منتشر بشه ! پس سعی کنیم صفحات رو متناسب با شرایط کاری خودتون انتخاب کنید ، و همچنین به موضوع پیج ها هم دقت کافی داشته باشید ممکن هست در برخی از کمپین ها که به صورت تصادفی تبلیغ شمارو توی یک سری پیج پخش میکنن توی دام بیوفتید ! مثلا کسی که طرفدار حقوق حیوانات هست و صفحه ای با این موضوع فالو داره هیچ گاه وارد صفحه شما با موضوع خرید گوشت شکار نمیشه ! و اگرم بشه برای ریپورت کردن شما اومده :d خلاصه که حواستون به این گونه موارد هم باشه

بهترین نوع تبلیغات اینستاگرامی

و اما بهترین نوع تبلیغات در اینستاگرام این هستش که شما پیج هارو بر اساس موضوعی که دارند انتخاب کنید تا مخاطبان هدف بهتری رو بتونید جذب کنید.

آریا گستر با داشتن مجموعه ای گستره از پیج های اینستاگرامی با موضوعات مختلف آماده کمک کردن به شما برای هرچه بهتر دیده شدن کسب و کار شما میباشد.

لیست پیح های آریا گستر جهت انتشار تبلیغات شما

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید