الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱ برای فید 

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

اگر قصد دارید الگوریتم جدید اینستاگرام را شکست بدهید،اولین چیزی که باید بدانید این است که این  الگوریتم برچه اساس کار می‌کند. در اینجا چند نکته مهم درباره الگوریتم اینستاگرام را ذکر می‌کنیم.

با این که الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ تغییرات چندانی نسبت به سال ۲۰۲۰ نداشته است. دانستن مواردی که  اینستاگرام در سال ۲۰۲۱ توجه دارد به شما کمک می‌کندپیج خود را ارتقا دهید

 ما میخواهیم در این مطلب راجب  یکی از  این موارد صحبت کنیم به گفته سایت later یکی  از این قوانین در سال ۲۰۲۱

علاقه است  برای  توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

علاقه: الگوریتم اینستاگرام پیش‌بینی می‌کند که شما چقدر به محتوای یک پست اهمیت می‌دهید.

این که چه کسانی را فالو می‌کنید و چه مطالبی را لایک می‌کنید بر ترتیب نشان دادن پست‌ها در فید اهمیت دارد. اینستاگرام تلاش می‌کند حدس بزند شما چه مطالبی را می‌پسندید و همان‌ها را در بالای فید به شما نشان می‌دهد. به عبارتی، ترتیبی که پست‌ها در اینستاگرام چیده می‌شوند برآیندی از رفتارهای گذشته شما در این شبکه اجتماعی است. کسانی که با آن‌ها در ارتباطید، محتواهایشان را بیشتر لایک می‌کنید، شما را در پست‌ها بیشتر تگ می‌کنند و نوع پست‌هایی که با آن‌ها تعامل دارید در این مورد موثر هستند.

این مطلب به صورت اختصاصی توسط سایت عضوگرام تهیه شده است

نوع اکانت‌هایی که دنبال می‌کنید، پست‌هایی که لایک، سِیو یا شِیر می‌کنید یا زیر آن‌ها کامنت می‌گذارید برای الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱ مهم است.

در واقع اینستاگرام سعی می‌کند بفهمد شما بیشتر از هرچیز به چه محتوایی علاقه دارید و آن را بالاتر از بقیه محتواها در فید به شما نمایش می‌دهد.

از طرف دیگر، اینستاگرام براساس نوع تعاملی که شما با پست‌ها دارید  محاسبه می‌کند که میزان علاقه شما به آن موضوع چقدر است. به عبارتی، در جدیدترین قوانین اینستاگرام انواع تعامل‌ها «وزن» دارند.

از طرف دیگر، اینستاگرام براساس نوع تعاملی که شما با پست‌ها دارید  محاسبه می‌کند که میزان علاقه شما به آن موضوع چقدر است. به عبارتی، در جدیدترین قوانین اینستاگرام انواع تعامل‌ها «وزن» دارند.

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید