چگونه یک ادمین حرفه ای باشیم؟

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

دنیای آنلاین

امروزه که  دنیای آنلاین از دنیای  واقعی پیشی گرفته اکثر شغل ها وابسته به اینترنت اینستا  بازار آنلاین است شغل بسیاری از ما ادمینی پیج های اینستا است و یا خودمان پیج هایی برای فروش و تولید محتوا را راه اندازی و مدیریت می کنیم رقابت در این حوزه بسیار زیاد است و چیزی که مارا از دیگر  رقبا متمایز میکند  داشتن خلاقیت و استراتژی است .

داشتن استراتژی و خلاقیت 

یکی از چیزهایی که یک ادمین باید بداند این است که زمانی که یک پیج را قبول می کند برای رشد آن پیج پلن ها و استراتژی های را داشته باشد و فقط به فکر پست گذاری نباشد.

تبلیغات 

یکی از این پلان ها تبلیغات است که از مهم ترین و اثرگذارترین روش ها  برای جذب مخاطب های بیشتر می باشد اگر تبلیغات موفق باشد میتوان مشتری های آن پیج را چند برابر کرد و برای این موفقیت باید تبلیغات حرفه ای و کاربردی در پیج های پربازدید داشته باشیم.

الگوریتم اینستا

یکی دیگر از این پلن ها که واجبه هر ادمین هست تسلط کامل بر الگوریتم اینستا است که روز به روز تغییراتی در آن ایجاد می شود و یک ادمین باید همیشه به روز باشد.

مدیرت مالی

اولین چیزی که یک ادمین باید بداند بودجه اولی  که صاحب پیج  قصد دارد برای پیشرفت پیج  هزینه کند سپس با توجه به این مبلغ برای تبلیغات  هزینه بنر قالب  و لوگو برنامه ریزی کند.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید