چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

با بیشتر شدن تعداد اینفلوئنسرها و گسترش راه‌های تبلیغاتی، راههای پول درآوردن از اینستاگرام هم تا حدی افزایش یافته است. مثلا این روزها کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات به یکی از اصلی‌ترین راه‌‎های کسب پول از اینستاگرام شده است. آیا شما هم می‌خواهید به چنین منبع درآمدی برسید؟ مسیری که برای کسب درآمد از اینستاگرام پیش روی شماست چالش‌های فراوانی دارد.

کسب درآمد از اینستاگرام با تبلیغات

یکی از راه های کسب درآمد از اینستاگرام انتشار پست و استوری برای شرکت ها و برندها است. شما می توانید با انتشار ساعتی یا بازدیدی تبلیغات از پیج اینستاگرام خود درآمد داشته باشید. پیج اینستاگرام خود را قوی و بزرگ و محبوب کنید. آن وقت است که درآمد میلیونی از اینستاگرام برای شما فقط یک شعار نیست چون عضو گرام با دادن تبلیغات برندها به شما درآمد تضمینی از اینستاگرام را به واقعیت تبدیل کرده است.

همکاری در تبلیغات اینستاگرام

چرا به من تبلیغات نمی رسد؟ اگر شما هم عضو گروه تبلیغات گسترده اینستاگرام بوده اید حتما این تجربه را داشتید که ادمین این گروه ها بیشتر با یکسری پیج خاص که همیشه مطرح هستند تبلیغات اینستاگرام شرکت ها را انجام می دهند و به شما یا اصلا تبلیغی نمی رسد و یا درآمدش آنقدر نیست که روی آن حساب کنید. سعی کنید با یک مجموعه با پلتفرم جذاب فرصت همکاری در تبلیغات اینستاگرام را  ایجاد کرده بصورتی که بصورت گسترده با هر شرکتی که می خواهید همکاری کنید و درآمد میلیونی از اینستاگرام داشته باشید. اینجا سهم شما برابر است.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید