چرا در اینستاگرام بلاک می شویم؟

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

میدانید چرا اینستاگرام ما را بلاک میکند؟

اگر مشغول خواندن این مطلب هستید، به احتمال زیاد اینستاگرام بلاک شده است و دیگر نمیتوانید کارهایی مانند فالو، لایک و کامنت گذاشتن را انجام دهید.
در این حالت شما با پیغام Action Blocked روبرو خواهید شد. دقت داشته باشید که بلاک شدن در ایسناگرام برای فعالیتهای اینستاگرامی مثل کامنت گذاشتن است و با تعلیق کامل اکانت (Instagram suspension) تفاوت دارد.
متاسفانه کاربرانی که بتازگی برنامه اینستاگرام را نصب کرده اند و تجربه ای در زمینه فعالیت در اینستاگرام ندارند
با یک اشتباه کوچک غیر عمدی توسط اینستاگرام بلاک میشوند و پیغامهایی نظیر instagram action blocked based on previous use of this feature دریافت میکنند.
بدترین قسمت این است که قبل از مسدود کردن شما اینستاگرام هیچ اخطاری به شما نشان نمی دهد. اما نگران نباشید دستورالعملهایی که در ادامه ارائه می دهیم را دنبال کنید شاید برای خارج شدن سریع تر از بلاک اینستاگرام شانس بیشتری بدست آورید.

برای خارج شدن از بلاک اینستاگرام پروفایل تان را کامل کنید

پروفایل اینستاگرام تان را کامل کنید. عکس پروفایل را آپلود کنید و شروع به نوشتن بیوگرافی تان کنید. تا جایی که ممکن است اطلاعات و عکس واقعی تان را در اینستاگرام قرار دهید.
تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که شبیه به این رباتها و اسپمر‌ها رفتار نکنیم!
پاراگراف بالا به نوع رفتار اسپمرها اشاره کردیم. تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که شبیه به این رباتها و اسپمر‌ها رفتار نکنیم! بعنوان مثال نباید تعداد زیادی کامنت در زمان محدودی ارسال کنیم.
یا تعداد زیادی از افراد را در بدو ورود به این شبکه‌ی اجتماعی دنبال کنیم. باید خودمان را یک کاربر عادی نشان دهیم نه یک ربات یا اسپمر!

برای اطلاعات بیشتر میتوانید سایت عضو گرام را دنبال کنید و از خدمات این سایت بهره مند شوید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید