حل مشکل دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام جز مواردی هست که افراد زیادی با مجموعه عضوگرام تماس میگیرند و درخواست بازگردانی اکانت اینستاگرام خود را دارند. در این مقاله میخواهیم به مواردی که باعث دیسییل شدن اکانت اینستاگرام میشود و یا به قولی قوانین اینستاگرام بپردازیم.

دیسیبل اینستاگرام چیست؟

رعایت نکردن قوانین اینستاگرام منجرب به غیر فعال شدن یا همان دیسیبل شدن (disable) اکانت اینستاگرام میشود، در واقع پیچی که اینستاگرام غیر فعال کند بازگردان آن کار بسیار سخت و شاید شانسی باشد، و حتما باید اثبات کنید که اینستاگرام پیجتان را به اشتباه غیر فعال کرده تا بتوانید پیجتان را برگردانید.

دلالیل دیسیبل شدن اینستاگرام؟

در بخش قوانین اینستاگرام هر چند وقت به روز میشود میتوانید قوانین آن را مطالعه کنید، اما بیشترین علت های دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام را به شما خواهیم گفت:

1- استفاده از فالوور های  فیک البته اگر حرفه ای عمل کنید مشکلی پیش نمیاد

2- کپی مطالب و عکس های دیگران بدون رضایت طرف یا بدون ذکر منبع (رعایت حق کپی)

3- استفاده از ربات های اینستاگرام بی کیفیت و ضعف هوشمندی آنها (بر خلاف ربات عضوگرام دیگر ربات اینستاگرام ها، که مشاهده کردیم اکثرا 1 آیپی بین چندین پیج تقسیم میکنند برای پایین آمدن هزینه ها و سود بیشتر) و فعالیت غیر طبیعی و عدم هوشمند بودن آنها سبب دیسیبل شدن اینستاگرام کاربران شده است. پس بهترین ها رو انتخاب کنید و به فکر آینده پیجتان باشید.سیستم ربات اینستاگرام عضوگرام تا به امروز اعتراضی در این مورد نداشته است.

4- استفاده از برنامه های غیر جانبی اینستاگرام و برنامه هایی که لایک و فالوور فیک اضافه میکنند.

این ها مواری بودند که باعث غیر فعال و دیسیبل شدن اکانت اینستاگرام شما میشوند که با رعایت همین موارد بسیار ساده شما میتوانید فضای امنی را برای اکانت خود فراهم سازید.

همچنین میتوانید در صورت مسدود شدن اکانت اینستاگرام خود با ما تماس بگیرید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید