آنفالویاب خودکار اینستا

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

در این مقاله از مقالات سایت عضوگرام  در مورد یک نرم افزار انفالویاب بصورت کامل برای شما عزیزان توضیح و اموزش می دهیم پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار معروفی می باشد و اکثریت افراد از این اپلیکیشن استفاده های گوناگونی می کنند.در سال های نخستی که اینستاگرام وارد بازار شبکه های اجتماعی شد فقط افراد معمولی میرفتند و لحظه های زندگیشان را در ان قرار می دادند ولی بعد ها هم بیشتر کسب و کار ها به این شبکه اجتماعی وارد شدند و شروع به تبلیغ و بازاریابی در اینستاگرام کردند.

هدف نرم افزار های انفالو یاب این می باشد که شما کنترل کامل تری بر روی کاربران و فالور های خود داشته باشید.بعنوان مثال شما می توانید بدانید چه کسی شما را فالو بک نکرده است یا چه کسی شما را انفالو کرده است یا چه کسی پست های شمارا لایک نمی کند.حتی در برخی از این نرم افزار ها لیستی از بهترین و بد ترین فالوور های خود را نیز میتوانید مشاهده کنید.

 

انفالویاب

نرم افزار انفالو یاب به درد چه کسانی میخورد؟

 

نرم افزار های انفالویاب نرم افزاری نیست که اکثریت افراد بدنبال ان باشند.از این نرم افزار ها بیشتر کسانی استفاده می کنند که میزان فالوور های انان بیش از چند صد هزار نفر باشد و خودشان نمیتوانند مواردی را که در بالا گفته شد را انجام دهند زیرا میزان فالور های انان زیاد می باشد.

به همین جهت بیشتر افرادی از ان استفاده می کنند که میزان فالوور زیادی دارند و میخواهند ان دسته از فالور هایی که ان را فالو نکرده اند را مشاهده و همگی انها را با فشردن یک دکمه حذف کند یا بعنوان مثال میخواهد ببیند کدام یک از فالوور ها فعالیت زیادی ندارد و ان را هم از لیست فالور های خود حذف کند.

بهترین و معتبر ترین نرم افزار  انفالویاب اینستاگرام

کم حجم ترین برنامه دانلود پست و استوری از اینستاگرام بدون تبلیغات مخرب و مزاحم بر روی گوشی شما

با نصب این برنامه بر روی گوشی اندرویدی خود میتوانید به راحتی هر پست و استوری که مورد نیازتون هست رو دانلود کنید و اون رو با دیگران به اشتراک بزارید

لینک دانلود از کافه بازار

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید