افزایش فالوور اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

افزایش فالوور اینستاگرام یکی از دغدغه های کسب و کار های امروزه اینستاگرام میباشد اما قبل از آن باید به چند تعریف کوتاه بپردازیم.

اینستاگرام شبکه اجتماعی جادوئی این روز ها که نه تنها در ایران بلکه در کل جهان مخاطبان بسیار زیادی را شیفتۀ خود کرده است.اینکه امروزه همه از اینستاگرام استفاده میکنند میتواند به حد کافی دلیل خوبی برای استفاده کردن از آن باشد؛

چرا باید از اینستاگرام استفاده کنیم؟ولی همچنان دلایل مهم دیگری نیز برای استفاده کردن از این شبکه اجتماعی پرمخاطب وجود دارد ، برای مثال توانایی انتشار پست های متنوع آن و یا دارای اکسپلور بودن آن و همچنین فیلتر نبودنش میتواند یکی از آنها باشد.

یعنی شما میتوانید با استفاده از این شبکه اجتماعی ، معروف شوید و یا کسب و کارتان را راه اندازی کرده و آنرا به راحتی گسترش دهید؛ در حالی که این کارها در سایر شبکه های اجتماعی با موانعی همچون فیلترینگ ، شخصی بودن شبکه اجتماعی و … روبروست.

چگونه در اینستاگرام دیده شویم
توضیح راهکار هایی برای بهتر دیده شدن و افزایش قدرت پیج های اینستاگرام

چگونه میتوانیم در اینستاگرام فالوور جذب کنیم؟

همانطور که میدانیم، شرکت اینستاگرام (همانند شرکت گوگل) الگوریتم ها و قوانینی طراحی کرده است که شما میتوانید با پیروی از آنها روز به روز افزایش فالوور دهید، ولی اگر هم کم کاری کنید اینستاگرام شما را جریمه کرده و پست های شما را به افراد کمی نشان میدهد.

پس برای افزایش فالوور واقعی باید نکاتی را رعایت کنید تا پیجتان مورد تایید اینستاگرام قرار گرفته و روز به روز بزرگتر و بهتر شود. پس هرچه سریعتر شروع کنیم!

اگر میخواهید در اینستاگرام موفق شوید باید یک استراتژی بسیار دقیقی داشته باشید ، باید تعیین کنید که روزانه چند بار پست بگذارید، همیشه باید سروقت پست بگذارید چون این کار میزان اهمیت شما را نسبت به کاربرانتان نشان میدهد. باید تعیین کنید که روی کدام قشر از جامعه باید بیشتر کار کنید ، باید دقیقا بدانید که چه میخواهید و چه کاری لازم است برای به دست آوردنش باید انجام دهید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید