اطلاعیه اینستاگرام در مورد COVID-19

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

از آنجا که سازمان بهداشت جهانی در ماه ژانویه شیوع بیماری کروناویروس را فوریت های بهداشت عمومی اعلام کرده است ، ما اقدامات لازم را برای کمک به مردم برای دسترسی به اطلاعات دقیق ، ایمن ماندن و در ارتباط ماندن انجام داده ایم.

امروز ما به روزرسانی های اضافی را اعلام می کنیم:

  • از جمله منابع آموزشی بیشتر در جستجوی اینستاگرام
  • اضافه کردن برچسب برای تبلیغ دقیق اطلاعات
  • حذف حساب های COVID-19 از توصیه ها ، مگر اینکه توسط یک سازمان معتبر بهداشتی ارسال شود
  • برچسب اهدای کمک در بیشتر کشورها و کمک به افراد برای پیدا کردن غیرانتفاعی مربوط به پشتیبانی
  • با استفاده از یک برچسب “خانه بمانید” ، یک داستان مشترک ایجاد کنید تا افراد در ارتباط با اجتماع در ارتباط با دیگران ، ارتباط برقرار کنند
  • راه اندازی یک روش جدید برای مرور اینستاگرام با دوستان خود از طریق گپ تصویری

دسترسی به اطلاعات دقیق

افرادی که اطلاعات مربوط به coronavirus یا COVID-19 را در اینستاگرام جستجو می کنند ، شروع به دیدن یک پیام آموزشی می کنند که آنها را به منابع سازمان بهداشت جهانی و وزارتخانه های بهداشت محلی متصل کند. ما به سرعت کار می کنیم تا طی هفته های آینده این امکان را در سطح جهانی در دسترس قرار دهیم.

تصویر جستجوی اینستاگرام برای COVID-19 ، coronavirus ، اطلاعات

ما همچنین در حال راه اندازی برچسب های جدید برای کمک به افراد هستیم تا اطلاعات دقیق COVID-19 را در Stories به اشتراک بگذارند. این ویژگی های جدید شامل یادآوری برای شستن دست ها ، فاصله گرفتن از دیگران و موارد دیگر است. این موارد در روزهای آینده در دوربین موجود خواهد بود.

طی چند هفته گذشته ، ما در بالای خوراک برای کشورهایی که تحت تأثیر COVID-19 قرار دارند ، یک اطلاعیه اضافه کرده ایم. این اطلاعیه شامل منابع قابل اعتماد از سازمان های متخصص بهداشت است. علاوه بر این ، وقتی مردم هشتگ های مربوط را مشاهده می کنند ، منابع این سازمان ها را برجسته می کنیم.

عکس عکس COVID-19 WHO در اینستاگرام

ایمن نگه داشتن جامعه ما

علاوه بر ارتقاء اطلاعات معتبر در سراسر برنامه ، ما چندین تغییر ایجاد می کنیم تا انتشار اطلاعات غلط را کاهش دهیم.

ما حسابهای COVID-19 را از توصیه های حساب حذف خواهیم کرد و ما در تلاش هستیم برخی از مطالب مرتبط COVID-19 را از کاوش حذف کنیم ، مگر اینکه توسط یک سازمان معتبر بهداشتی ارسال شود. ما همچنین شروع به پایین آمدن محتوای در فیدها و داستانهایی خواهیم کرد که توسط کارمندان شخص ثالث نادرست ارزیابی شده اند .

این علاوه بر سیاستهای موجود ما درمورد اطلاعات غلط است. اگر پست ها توسط کارمندان شخص ثالث نادرست رتبه بندی شوند ، آنها را از صفحات کاوش و هشتگ حذف می کنیم. ما همچنین ادعاهای دروغین یا نظریه های توطئه را که توسط سازمان های پیشرو بهداشت جهانی و مقامات بهداشت محلی اعلام شده است ، حذف کرده ایم که این امکان را دارد که به افرادی که به آنها اعتقاد دارند آسیب برساند.

برای جلوگیری از سوء استفاده مردم از این اورژانس بهداشت عمومی ، ما قبلاً چندین سیاست جدید را به مرحله اجرا گذاشته ایم. ما تبلیغات غلط را برای محصولاتی که به COVID-19 به روشهایی که برای ایجاد فوریت ، تضمین علائم درمانی یا جلوگیری از انقباض افراد از آن استفاده می کنند ، ممنوع اعلام کردیم و تبلیغات و محتوای مارک دار را که باعث ترویج لوازم پزشکی خاص از جمله ماسک صورت می شوند ، موقتاً ممنوع کرده ایم. علاوه بر این ، ما توانایی جستجوی اثرات AR مرتبط با COVID-19 را حذف کردیم ، مگر اینکه آنها با همکاری یک سازمان بهداشتی شناخته شده توسعه داده شوند.

ماندن در اجتماعات متصل و پشتیبان

برای کمک به مردم در حمایت از تلاش های امدادی ، ما در حال تهیه برچسب اهدای عضو در کشورهای اضافی هستیم و یک بخش جدید COVID-19 را اضافه می کنیم تا افراد بتوانند به سرعت غیرانتفاعی مربوط را شناسایی کنند.

برچسب اهدای اینستاگرام

برای کمک به مردم در ارتباط ماندن ، ما اشتراک رسانه را راه اندازی کردیم ، ویژگی جدیدی که به شما امکان می دهد پست های اینستاگرام را به همراه دوستان خود از طریق چت تصویری مشاهده کنید. می توانید با ضربه زدن روی نماد چت تصویری در صندوق ورودی مستقیم یا در یک موضوع مستقیم مستقیم ، گپ تصویری را شروع کنید ، سپس با ضربه زدن روی نماد عکس در گوشه پایین سمت چپ در یک گفتگوی ویدیویی ، عکس / فیلم ذخیره شده ، پسندیده و پیشنهادی را مشاهده کنید.

تصویر ویژگی اشتراک گذاری رسانه جدید

در آخر ، ما یک استیکر “Stay Home” را راه اندازی کرده ایم. هر حسابی که دنبال می کنید از استیکر استفاده کنید ، به یک داستانی مشترک در اینستاگرام اضافه می شود و به شما این امکان را می دهد تا ببینید که دیگران در این زمان چگونه مسافت اجتماعی را تمرین می کنند.

برچسب جدید ماندگار در خانه ، ایجاد فاصله اجتماعی در استوری های اینستاگرام

ما همچنان به اولویت بندی ایمنی ، ارتباط مردم با اطلاعات دقیق و حمایت از تشویق به محض تکامل شیوع COVID-19 ادامه خواهیم داد. ما از نزدیک وضعیت را تحت نظر داریم و مرتباً به روزرسانی ها را در مورد . fb.com/coronavirus به اشتراک می گذاریم . برای آخرین اخبار و اطلاعات در مورد چگونگی کمک به جلوگیری از شیوع COVID-19 ، به سازمان بهداشت جهانی مراجعه کنید .

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید