دیلیت اکانت یا حذف دائمی اکانت اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

پاک کردن اکانت اینستاگرام کار پیچیده‌ای نیست به شرط اینکه تمام نکات و قواعدی که در متن این آموزش می‌‌خوانید را کاملا رعایت کنید.

پیش از آغاز مراحل پاک کردن اکانت اینستاگرام چند نکته را در نظر داشته باشید:

پس از پاک کردن اکانت دسترسی به تمامی تصاویر، ویدئو‌ها، کامنتها، لایک‌ها، دوستان، پیام‌های دایرکت، دنبال‌کنندگان و دیگر اطلاعات شما و بازیابی دوباره اکانت غیرممکن خواهد بود حتی توسط اینستاگرام.

پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ساخت اکانتی با‌‌ همان نام کاربری نخواهد بود. ضمنا دیگر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت استفاده کرده‌اید اکانت دیگری بسازید. اگر قصد استفاده مجدد از‌‌ همان ایمیل را دراید در بخش Edit Profile در صفحه پروفایل خود نسبت به حذف و یا تغییر آن به یک ایمیل (حتی ایمیل غیرمعتبر) اقدام کنید.

اگر به طور موقت قصد محو شدن از اینستاگرام را دارید می‌توانید آن را به صورت موقت غیرفعال کنید که برای این کار مطابق  آموزش

حذف اکانت اینستاگرام به موقت اقدام کنید.حذف اکانت بدون دسترسی به آن (نداشتن پسورد ورود) امکان‌پذیر نیست.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی

1_ابتدا روی دکمه قرمز زیر کلیک کنید تا با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام شوید.

توجه کنید که نمی‌توان با استفاده از خود اپلیکیشن این کار را انجام داد.

_در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که قصد حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید تا به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و دوباره به این صفحه مراجعه کنید. بدون نام کاربری و رمز عبور امکان پاک شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!

اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به مرحله دوم نیست.

3_در این مرحله وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام خواهید شد

_در این مرحله وارد صفحه حذف اکانت اینستاگرام خواهید شد

4_اینستاگرام در کادر بالا از شما دلیل پاک کردن اکانت اینستاگرامتون رو می پرسد و سعی میکند با دادن راهکارهای احتمالی شما رو از این کار منصرف کند.اگر 100% میخواهید اکانت اینستاگرامتون رو حذف کنید در کادر اول گزینه Something else رو انتخاب کنید و در کادر دوم پسورد اینستاگرامتون رو وارد کنید

5_سپس گزینه Permanently delete my account در پایین صفحه رو کلیک کنید.

6_در این مرحله اینستاگرام از شما می پرسد که آیا مطمئن هستید که میخواهید اکانت اینستا گرام خود را پاک کنید که با تایید آن اکانت اینستاگرام شما برای همیشه حذف خواهد شد

این یعنی اینکه اگر با تصویر زیر روبرو شدید کار را به درستی انجام داده‌اید و تمام! پس از طی مراحل بالا و مشاهده پیامی که در تصویر قابل مشاهده است اکانت شما غیرقابل دسترس شده و کلیه آثار آن تا یک روز یا بیشتر از بین می‌رود. لطفا صبر پیشه کنید!

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید