آموزش تماس تصویری اینستاگرام و غیرفعال کردن آن

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

معرفی تماس تصویری اینستاگرام

معرفی تماس تصویری اینستاگرامقابلیت تماس تصویری اینستاگرام پس از مدت ها انتظار قابل استفاده شده است و با بروز رسانی برنامه اینستاگرام می توانید به این قابلیت دسترسی داشته باشید. با تستی که بر روی این قابلیت انجام شد دیدیم که کیفیت و سرعت تماس تصویری در اینستاگرام در حد مطلوبی بود و قطعا در صورت رد شدن خبر فیلتر اینستاگرام در ایرانکاربران ایرانی نیز می توانند به راحتی از این قابلیت استفاده کنند.

همچنین استفاده از این قابلیت کاملا اختیاری بوده و در صورتیکه نخواهید می توانید آن را غیرفعال کنید. پس از معرفی تماس تصویری اینستاگرام در ادامه مطلب آموزش کاملی از نحوه استفاده از این قابلیت ارائه می دهیم.

آموزش استفاده از تماس تصویری اینستاگرام

نکته اول این است که فالو کردن مخاطب مورد نظر برای امکان برقراری تماس تصویری با وی کافی نیست و برای این کار نیاز دارید تا در دایرکت به او پیامی بدهید. پس از ارسال پیام خصوصی به کاربر بلافاصله آیکن دوربین فیلم برداری به بالای صفحه دایرکت اضافه می شود. با لمس دوربین به صفحه برقراری تماس تصویری مشابه تصویر ارائه شده هدایت می شوید.

در صورتیکه مخاطبتان هم اینستاگرام خود را آپدیت کرده باشد و اتصال اینترنتش نیز برقرار باشد تماس تصویری با وی برقرار می شود.

معرفی تماس تصویری اینستاگرام

معرفی تماس تصویری اینستاگرام

  • علامت چرخش سمت راست بالای صفحه برای تبدیل دوربین تماس تصویری به دوربین سلفی یا دوربین معمولی موبایل می باشد.
  • علامت مربع سمت چپ بالای صفحه جهت مینیمایز (کوچک) کردن مکالمه تصویری بوده و با لمس این گزینه می توانید بدون قطع شدن تماس به بخش های دیگر گوشیتان در سایر برنامه ها دسترسی داشته باشید.
  • علامت سمت راست پایین صفحه که شبیه میکروفون است برای قطع یا وصل کردن صدای مکالمه می باشد و درصورتیکه بخواهید مخاطب مورد نظر تا چند لحظه صدایتان را نشنود از این بخش می توانید صدا را Mute کنید.
  • علامت دوربین فیلمبرداری سمت چپ را می توان به نوعی مبدل تماس تصویری به تماس صوتی اینستاگرام دانست. با لمس این گزینه تصویر تماس قطع شده و تنها عکس پروفایل شما به مخاطب نمایش داده می شود. با لمس مجدد این علامت می توانید دوباره تماس ویدئویی را فعال کنید.

فعال و غیرفعال کردن قابلیت تماس تصویری اینستاگرام

معرفی تماس تصویری اینستاگرام قطعا برای برخی افراد چیزی جز دردسر نخواهد داشت. افرادی که فالور زیادی در اینستاگرام دارند قطعا با سیل عظیمی از تماس تصویری مواجه می شوند و شاید افراد معمولی نیز دوست نداشته باشند از برخی از افراد ویدئو کال دریافت کنند. برای رفع این مسئله 3 راهکار وجود دارد.

  1. می توانید به طور کلی امکان تماس تصویری را برای خود غیرفعال کنید، با اینکار هیچ تماس تصویری را از هیچ کسی دریافت نخواهید کرد. برای اینکار کافیست وارد Options اینستاگرام خود شده و از بخش تنظیمات Notifications اعلان مربوط به تماس تصویری را خاموش کنید.

معرفی تماس تصویری اینستاگرام

مراحل غیرفعال کردن ویدئو کال به صورت کامل

  1. روش دوم بی صدا کردن تماس تصویری برای برخی افراد خاص می باشد، با اینکار در صورت برقراری تماس توسط این افراد شما متوجه آن نخواهید شد. برای اینکار باید وارد جزئیات مشخصات کاربر مورد نظر شده و چراغ مربوط به گزینه Mute Video Chats را فعال کنید.

معرفی تماس تصویری اینستاگرام

غیرفعال کردن ویدئوکال برای برخی از کاربران

  1. راه حل دیگری که برای این امر وجود دارد نیز بلاک کردن فرد مورد نظر می باشد. در صورتیکه شما کسی را در اینستاگرام بلاک کنید به هیچ عنوان آن فرد نمی تواند با شما تماس تصویری برقرار کند.
ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید