بهترین و موثرترین روش افزایش فالوور اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

قدم اول این راز افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

تمام برند‌ها و کسب‌وکارهای نوپایی که الان توانسته‌اند از طریق اینستاگرام افراد زیادی را جذب پیج خودشان کنند تولید محتوای عالی داشته‌اند یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش فالوور واقعی اینستاگرام داشتن محتوا تازه و به‌روز می‌باشد. برای داشتن محتوا دست اول در زمینه کاری خودتان به راحتی می‌توانید اخبار مربوط به موضوع کسب‌و‌کارتان رو در گوگل و روزنامه‌ها دنبال کنید و در خبرنامه سایت‌های خبری و تخصصی عضو شوید.

راز افزایش فالوور واقعی اینستاگرام چیست؟

امروزه به دلیل حضور درصد زیادی از افراد جوامع در اینستاگرام کسب‌ و‌ کارها برای بیشتر دیده شدن در اینستاگرام فعالیت می‌کنند که هدف برند‌های بزرگ برندسازی بیشتر و هدف کسب‌ و‌ کارهای نوپا فروش محصولات و خدمات خودشان می‌باشد و مهم‌ترین کار آن‌ها افزایش فالوور واقعی اینستاگرام خودشان می‌باشد، اما راز افزایش فالوور واقعی اینستاگرام این کسب‌و‌کارها در چیست؟

 

رمز افزایش فالوور واقعی اینستاگرام

ربات‌های اینستاگرامی نقش مهمی در رشد روز افزون فالوورهای واقعی یک پیج بازی می‌کنند. ربات “عضوگرام” یکی از بهترین ربات‌های موجود برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می‌باشد.

شما با استفاده از ربات‌ها اکثر کارهای یک مدیر پیج را به ربات می‌سپارید و بیشتر کار‌ها در اینستاگرام را بدون دخالت دست در طول شبانه‌روز بدون وقت تلف کردن انجام می‌دهید. ربات‌های اینستاگرامی به صورت خودکار اهدافی که شما برای آن‌ها تعیین کردید را فالوو کرده و پست‌های این اهداف را لایک می‌کنند و علاوه براین شما می‌توانید کامنت‌های تبلیغاتی هدفمندی را برای ربات‌ها تعیین کنید تا این کامنت‌ها را منتشر کند.

چرا ما عضوگرام را پیشنهاد می‌دهیم؟

ربات عضوگرام برخلاف سایر ربات‌های موجود در ایران برروی کامپیوتر خود شما به عنوان یک نرم افزار نصب می‌شود که تمام تنظیمات آن را می‌توانید بسته به علاقه و میل خودتان تغییر دهید این درحالیست که ربات‌های انلاین و تحت سرور از سمت صاحبان اصلیشان تنظیم شده‌اند. مهم‌ترین عاملی که افراد را ترغیب به استفاده از ربات عضوگرام می‌کند امنیت بالای این ربات می‌باشد، از آن‌جایی که ربات‌های تحت سرور دقیقا مانند یک وب‌سایت می‌باشند و امنیت در وب‌سایت‌ها یک امری نصبی می‌باشد با هک شدن این ربات‌ها اطلاعات کامل پیج‌ها که روی آن‌ها هستند برای هکر‌ها قابل مشاهده می‌باشد و به همین دلیل افراد بیشتر ربات عضوگرام را برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام استفاده می‌کنند.

عضوگرام براساس اهداف عمل می‌کند

ربات اینستاگرام برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام از شما اهدافی می‌خواهد تا بتواند از آن‌ها برای فعالیت استفاده کند، شما با بررسی رقبا خود می‌توانید فالوور‌های آن‌ها را هدف قرار دهید و افراد بسیار زیادی که به موضوع کسب‌و‌کار شما علاقه دارند را جذب پیج خودتان کنید. از این ربات می‌توانید برروی شهر و لوکیشن خاصی کار کنید و افراد منطقه مکانی خاصی را برای پیج خودتان مورد هدف قرار دهید. که بر اساس این قابلیت می‌توانید مخاطبان هدف خودتان را جذب کنید و محصول و خدماتتان را به ان‌ها معرفی کنید.

با عضوگرام کسب درآمد کنید

با استفاده از عضوگرام علاوه بر افزایش فالوور واقعی اینستاگرام برای پیج خودتان می‌توانید با شرکت‌های مختلفی قرارداد ببندید و این کار را برای آن‌ها انجام دهید و پول خوبی بابت این خدمت از آن‌ها دریافت کنید. یکی دیگر از روش‌های درآمدزایی این ربات به این‌گونه می‌باشد که شما می‌توانید پیجی با موضوع استان خودتان راه‌اندازی کنید و از طریق این پیج شروع به گرفتن تبلیغات مشاغل استان خودتان کنید و در برابر تبلیغ آن‌ها در این پیج پول دریافت کنید. بهترین روش درآمد از این ربات به این‌گونه می‌باشد که شما محصول یا خدمتی داشته باشید و از طریق اینستاگرام افراد را با این محصول و خدمت آشنا کنید و آن‌ها را بفروشید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید