تغییر نام و یوزرنیم در اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

نکته مهم : نام کاربری برای پیج های قدیمی با عضوهای زیاد زیاد صحیح نیست عوض شود

تغییر یوزرنیم در اینستاگرام (username)

برای تغییر نام کاربری در اینستاگرام باید وارد قسمت پروفایل اینستاگرام خودتان شده و سپس کادر edit profile را لمس کنید تا وارد قسمت ویرایش پروفایل اکانت خود شده باشید. بعد از ورود به این قسمت کافی ایست در دومین کادر با عنوان username را لمس و اسم پیج فعلی خودتان را پاک کرده و اسم پیج جدید را برای پیج تان انتخاب و اقدام به تغییر یوزرنیم در اینستاگرام خودتان کرده باشید.

تغییر نام در اینستاگرام

البته در نظر بگیرید شما زمانی میتوانید با موفقیت اقدام به تغییر نام کاربری در اینستاگرام کرده باشید که آن نام کاربری در اختیار پیج دیگیری در اینستاگرام نباشد و به قولی آن اسم پیج آزاد باشد تا شما بعد از نوشتن آن اسم پیج و کلیک آیکون تیک آبی رنگ در گوشه صفحه با موفقیت توانسته باشید نام کاربری اینستاگرام خود را تغییر بدهید.

تغییر نام در اینستاگرام

در مطلب بالا ما در مورد تغییر یوزرنیم در اینستاگرام صحبت کردیم اما گفتنی ایست اینستاگرام امکان انتخاب یک نام دیگر در قسمت پروفایل را به کاربرانش داده از این رو شما میتوانید به غیر از داشتن یک یوزر نیم که داشتن آن الزامی میباشد یک نام دیگر نیز داشته باشید  که البته داشتن نام در اینستاگرام الزامی نبوده و همچنین محدودیتی نداشته است.

برای تغییر اسم در اینستاگرام نیز کافی ایست به مانند آموزش قبلی وارد صفحه پروفایل اینستاگرام خود شده و سپس با انتخاب کادر edit profile وارد بخش تنظیمات نمایه تان شده اما اینبار به جای کادر دوم در این قسمت کادر اول همان name را لمس و اسم دلخواه خود را وارد میکنیم.

جمع بندی در مورد تغییر نام کاربری اینستاگرام

امروز در مورد نحوه تغییر نام در اینستاگرام صحبت کردیم و همانطور که مشاهده کردید به راحتی توانستیم اسم پیج خود را تغییر دهیم البته قابل ذکر میباشد که انتخاب و پیدا کردن یک اسم پیج خوب بسیار کار سختی بوده زیرا اسم پیج های رند و پر استفداده از قبل گرفته شده و شما نمیتوانید از این نام ها ثبت شده در اینستاگرام خود استفاده کنید به جز در قسمت name که همانطور که گفته شد شما برای انتخاب یک اسم در قسمت name محدودیتی را نخواهید داشت.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید