2 اقدام قبل از راه اندازی ربات اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

۲ قدم اساسی قبل از راه اندازی ربات اینستاگرام

قبل از راه اندازی ربات اینستاگرام باید ۲ کار خیلی خیلی مهم انجام بدهید. این دو کار هیچ ارتباطی به ربات ندارند و تماما به اینستاگرام شما مربوط است.

قدم اول: درباره مخاطبان و رقبای خود تحقیق نمایید
بررسی رقبا: افرادی که مشابه فعالیت شما را دارند و رقبای شما چه کسانی هستند؟
شناسایی پیج های رقیب: پیج های رقیبان شما کدام است؟
بررسی پست ها: پست‌هایشان چطور است؟ به چه مسائلی فکر می‌کنند؟

قدم دوم: پیج اینستاگرام خود را آماده کنید
پیج اینستاگرام شما باید شماره‌ی موبایل یا آدرس ایمیل تایید شده داشته باشد. در نتیجه اگر هنوز ایمیل یا شماره تلفن شما از طرف اینستاگرام تایید نشده‌ است، قبل از تنظیمات، ایمیل یا شماره‌ی خود را تایید کنید.
هیچ ربات دیگری نباید روی اینستاگرام شما فعال باشد. در غیر اینصورت در عملکرد ربات شما اختلال ایجاد می‌شود.
به بخش تنظیمات اینستاگرام خود رفته و گزینه Two-factor Authentication را خاموش نمایید. (این گزینه به شما اجازه می دهد امکان دسترسی افراد دیگر را به صفر برسانید. تایید دو مرحله‌ای کاربر را ملزم می‌کند تا علاوه بر وارد کردن رمز عبور خود کد امنیتی ارسال شده به تلفن همراه و یا ایمیل خود را هم تایید نماید. بنابراین اگر فرد دیگری شماره همراه ثبت شده شما در سرویس مورد نظر را نداشته باشد قادر به تایید این کد نخواهد بود.)
2 factor authentication برای ایجاد ربات اینستاگرام

factor authentication
factor authentication

در نظر داشته باشید که دو قدم بالا بسیار با اهمیت هستند. هرچه تحقیقات شما کامل تر باشد، می‌توانید واضحتر اهداف خود را ببینید و ربات اینستاگرام را هدفمندتر تنظیم کنید. حالا که قبل از ایجاد ربات اینستاگرام، اقدامات لازم را انجام داده اید می ‌توانید برای خود یک یک ربات افزایش فالوور اینستاگرام بسازید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید