روش های جذب فالوور واقعی

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

در این مطلب توضیح میدهیم که با جه روش هایی فالوور واقعی جذب کنید :

 

سه روش کلی جذب فالوور :

۱- جذب ارگانیک

جذب ارگانیک یکی از سخت ترین و البته اصلی ترین راه های جذب فالوور واقعی است.این شیوه به‌صورت مستقیم نیز هیچ‌هزینه‌ای مانند تبلیغات برای شما ندارد.

بیشتر بخوانید:افزایش فالوور در کمترین زمان ممکن

برای موفقیت در جذب فالوور اینستاگرام بصورت ارگانیک، مهم‌ترین چیز تولید محتوای اصیل و اثربخش است. محتوایی که بتواند مخاطب را درگیر خود کند و مخاطب را قانع کند که در زیر آن کامنت بنویسد یا آن را با سایر دوستانش به اشتراک بگذارد. جذب ارگانیک سخت‌ترین و البته اثربخش‌ترین روش جذب فالوور اینستاگرام است.

۲- تبلیغات

تبلیغات در همه چیز حرف اول را می زند اما در اینستاگرام این طور نیست . تبلیغات اینستاگرام به گونه هست که باید فعال باشید و پست های جذابی داشته باشید وگرنه هیچ تاثیری در جذب فالور برای شما نخواهد داشت .

بیشتر بخوانید:ترفند افزایش فالوور در اینستاگرام

۳- فالو موقت

این روش پرطرفدارترین، پراستفاده‌ترین و آسان‌ترین روش جذب مخاطب واقعی است. این روش برخلاف روش اول و حتی دوم، هیچ سختی ندارد.

بیشتر بخوانید :خرید فالوور واقعی از عضو گرام

افراد در این روش با استفاده از یک ربات هوشمند به سراغ هشتگ‌های مرتبط و صفحات رقیبان خود می‌روند، سپس افراد موردنظر خود را فالو می‌کنند. حال منتظر می‌مانند تا این افراد نیز آن‌ها را فالو کنند. وقتی‌که اصطلاحاً فالو‌بک انجام شد، پس از گذشت مدتی –معمولاً ۴۸ ساعت- آن‌ها را آنفالو می‌کنند

****************************************************************************************************

بیشتر بخوانید :راه های کسب درآمد با خرید فالوور

شما میتوانید از سایت عضوگرام برای ادمین پیج ، ادمین سایت، تبلیغات ،افزایش  فالوور،  خرید فالوور، خرید لایک و سایر خدمات اینستاگرامی استفاده کنید.

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید