مزایای خرید اکانت اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

شرکت آریا گستر بزرگترین فروشنده پیج های آماده اینستاگرام می باشد ، شرکت ما دارای شماره ثبت و آدرس ثابت می باشد همچنین سایت اصلی ما دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت ارتباطات دارد

 

مزایای خرید اکانت اینستاگرام چیست؟

  • شروع با قدرت

معمولا کسب و کارهای کوچک به محض ورود به اینستاگرام دنبال بیشتر دیده شدن و فروش محصولاتشان هستند از طرفی وجود رقبای زیاد ممکن است شما را دلسرد کند. اگر به صورت ارگانیک دنبال جذب فالوور باشید ممکن است لازم باشد مدت زمان بیشتری را صرف شناخته شدن بکنید اما خرید پیج اینستاگرام روشی سریع است که می تواند وجه ی شما را تا حد زیادی معتبر و قدیمی نشان دهد. هم چنین بدون تلاش و با صرف کمی هزینه توانسته اید ظاهر پیج خود را چند پله بالاتر، در سطح رقبایتان بکشانید.

  • صرفه جویی در زمان

قطعا جذب فالوور در اینستاگرام کار ساده ای نیست و شاید ماه ها طول بکشد تا بعد از تلاش های بازاریابی زیاد و تبلیغات، عدد فالوورهای شما به رقم قابل قبولی برسد. در نتیجه خرید اکانت اینستاگرام باعث می شود در زمان خود صرفه جویی کنید و در واقع وقت تان را بر روی فعالیت های دیگری که  برای بهبود کسب و کارتان ضروری اند صرف کنید.

  • گسترش زنجیره ی فالوور

فالوور، فالور می سازد! اینستاگرام هم مانند خیلی از شبکه های اجتماعی دیگر بر پایه ارتباط پایه گذاری شده است. اگر فالوئرهای پیجی که خریده اید واقعا فعال باشند زمانی که پست تان را لایک و یا برایتان کامنت می گذارند اینستاگرام فالوئرهای آنها را نیز با خبر می کند و همین باعث افزایش زنجیره فالوئری شما می شود.

  • افزایش اعتبار برند در کوتاه مدت

طبیعتا وقتی صفحه اینستاگرامی را باز می کنید اول به تعداد فالورهای آن پیج نگاهی می اندازید، اگر صفحه ی مورد نظر پیج بیزینسی باشد حتی اگر محصول دلخواه شما را داشته باشد در نگاه اول تعداد انگشت شمار فالوئر شما را از خرید منصرف می کند چرا که احتمال می دهید پیج تازه راه اندازی شده یا به اندازه کافی محبوب نبوده و یا حتی آنقدر معتبر نیست که سفارشتان را نهایی کنید. داشتن تعداد زیاد فالور از همان ابتدای امر به برند شما کمک می کند که در صحنه رقابتی کسب و کارهای اینستاگرامی دوام بیاورید و اعتبار برندتان را تا حد قابل قبولی بالا می برد.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید