انواع مختلف تم اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

انواع چیدمان مختلف برای پست اینستاگرام

خب در این قسمت قرار است راجع به تم پست‌های اینستاگرام صحبت کنیم. یعنی اینکه وقتی پست‌هایتان را طراحی می‌کنید، با چه تمی طراحی کنید و یا اینکه با چه ساختاری آن‌ها در پیجتان پست کنید. بیایید چند تا از این تم‌ها را ببینیم و برای جذاب کردن پیج، ایده بگیریم.

 

۱ قرار دادن خطوط عمودی در پست‌ها

اگر قرار است در پیجتان نقل قول بگذارید، یعنی سخن بزرگان می‌توانید از تم زیر استفاده کنید. با این کار وقتیس مخاطب وارد پیجتان می‌شود، این با نظم بودن حس خوبی به مخاطب منتقل می‌کند.

می‌توانید هر رنگی که دوست داشتید را برای تم این خطوط عمودی انتخاب کنید.

تم عمودی در اینستاگرام

۲ تم ردیفی

وقتی مخاطب‌ها وارد پیجتان شوند و این مدل تم را ببینند، مثل این هست که مجله دست گرفته‌اند. مثلا اگر می‌خواهید برای فالوورها داستان تعریف کنید می‌توانید از این تم استفاده کنید. یا مثلا می‌توانید هر تم از عکس‌های پیجتان را در یک ردیف بگذارید. با این‌کار پیجتان منظم‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد.

تم ردیفی پست اینستاگرام

۳ تم رنگین کمان

این تم یکی از پرطرفدارترین و جذاب‌ترین تم‌هاست. به نظرم اگر این تم را انتخاب کنید، پیج شما در حوزه کار‌تان یکی از خاص‌ترین پیج‌ها می‌شود. پس بنظرم ارزش امتحان کردن دارد. برای این تم باید پست‌هایتان رنگ‌های مختلفی داشته باشد.

تم رنگین کمانی اینستاگرام

۴٫ تم پازل برای پیج اینستاگرامتان

تم پازل را حتما در پیج‌های بقیه دیدید. زمانی باید از این تم استفاده کنید که یک عکس بزرگ دارید، و قرار است این عکس را تکه تکه در اینستاگرام بگذارید، می‌توانید از این تم استفاده کنید.

برای این‌که از این تم استفاده کنید، ۲ تا نکته را مدنظر داشته باشید.

اول این‌که وقتی عکستان را به تکه‌های کوچک‌تر تقسیم کردید، هر کدام از این‌ها کیفیت خوبی داشته باشد. دوم این‌که هر عکس به صورت جداگانه معنی و مفهوم داشته باشد.

تم پازل در اینستاگرام

۵ تم با مرز سفید

یکی از ساده‌ترین و شیک‌ترین تم‌ها برای اینستاگرام استفاده از قاب سفید برای هر عکس است. این مرزها باعث می‌شود که فاصله‌ای بین هر پستتان بیفتد و این باعث زیباتر شدن تم پیجتان می‌شود.

تازه یکی از مزیت‌های این روش این هست که اگر پست‌هایتان در اکسپلور بالا بیاید، باعث می‌شود که پستتان برجسته‌تر شود و بیشتر به چشم بیاید.

کادر سفید پست اینستاگرام

۶ تم با مرز مشکی

می‌توانید به جای مرز سفید از رنگ‌های مختلفی استفاده کنید. رنگ مشکی هم یکی از رنگ‌های پیشنهادی برای مرز پست‌هایتان است.

کمتر پیجی از مرز با رنگ مشکی استفاده می‌کند. پس اگر شما از این رنگ استفاده کنید، پیجتان یکی از پیج‌های خاص و متفادت اینستاگرام خواهد بود.

تم با مکرز مشکی

۷ یک فیلتر مشترک برای پست‌ها

اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، می‌توانید برای همه پست‌ها از یک فیلتر استفاده کنید. یعنی فیلتری انتخاب ‌کنید که همه مخاطب‌ها، شما را با آن بشناسند. مثلا می‌توانید از یک رنگ یا حال و هوای خاص برای پست‌های اینستاگرامتان استفاده کنید.

خرید پیج اینستاگرام

تم اینستاگرام فیلتر یکسان

۸ تم سیاه و سفید

کلا رنگ سیاه و سفید یکی از جذاب‌ترین تم‌هاست. حالا شما هم می‌توانید با توجه به کسب و کارتان، یا موضوع پیجتان از این تم استفاده کنید.

تم اینستاگرام سیاه و سفید

۹ تم رنگی رنگی

یکی از تم‌های پرطرفدار در اینستاگرام، تم رنگی رنگی است. اگر عکس‌های رنگی رنگی می‌گیرید، می‌توانید از این تم استفاده کنید. یا مثلا برای تم عکس‌هایتان، مثل بک‌گراند هر پست از رنگ‌های شادِ مختلف استفاده کنید.

تم رنگی

تا اینجا انواع تم های مختلف برای پیج های اینستاگرام رو مرور کردیم اما اجرا هر کدوم از این تم ها نیاز به یک سری ابزار داره که عضوگرام به خوبی از عهده اون بر میاد و جالبه بدونید در پیج مدیریت پیج اینستاگرام عضوگرام شما میتونید به راحتی هر کدوم از تم های پست گذاری برای پیجتون رو انجام میده اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارین میتونید صفحه مدیریت پیج ایینستاگرام رو مطالعه کنید.

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید