روش های حذف موقت اکانت اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

اینستاگرام قابلیت حذف حساب کاربری را به دو صورت در اختیار کاربران قرار میدهد. در حذف موقت اکانت اینستاگرام بر خلاف حذف بصورت موقت (آموزش حذف و پاک کردن اکانت اینستاگرام)، این امکان به شما داده میشود تا دوباره به اکانت، همراه با تمامی اطلاعات حساب کاربری‌ مانند قبل دسترسی داشته باشید. این نوع حذف کردن که با عنوان Disable Account یا غیرفعال کردن اکانت هم شناخته میشود، برای زمانی کاربردی است که کاربر میخواهد برای یک مدت زمان از اینستاگرام خارج شود و بصورت موقتی حساب کاربری‌اش را حذف کند.

مراحل حذف موقت اکانت اینستاگرام:

*توسط مرورگر موبایل و یا کامپیوتر، وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. دقت کنید شما قادر به حذف اکانت توسط آپ اینستاگرام با گوشی هوشمند خود نخواهید بود بنابراین با کامپیوتر و یا لب تاپ خود وارد سایت اینستاگرام شوید و با اکانت خود لاگین شوید.

*سپس بر روی آیکون آدمک کلیک کنید تا پروفایل شخصی شما در اینستاگرام باز شود.

*در صفحه باز شده بر روی “Edit Profile” کلیک کنید.

*در این بخش بر روی “Temporarily disable my account” کلیک کنید.

*در صفحه جدید باز شده باید دو قسمت خواسته شده را پاسخ دهید.

*بخش “Why are you disabling your account” دلیل شما برای حذف اکانت در این بخش شما میتوانید گزینه ی “just need a break” را انتخاب کنید تا به صورت موقت اکانت شما پاک شود و بخش “Re-enter your password” وارد کردن دوباره رمز عبور شما را میخواهد.

*پس از وارد کردن موارد خواسته شده بر روی دکمه آبی رنگ “Temporarily Disable Account” کلیک کنید.

*با این کار حساب کاربری شما بصوت موقت از اینستاگرام پاک شده و دیگر کسی قادر به مشاهده آن نخواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر از اینستاگرام و همچنین برای خرید پیج اینستاگرام ، خرید فالوور اینستاگرام میتوانید با عضو گرام در ارتباط باشید تا یک صفحه ی بسیار جذاب با فالوور زیاد داشته باشید.  کافیست فقط با عضو گرام در ارتباط باشید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید