افزایش فروش در اینستاگرام با تولید محتوا و ادمین حرفه ای

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

یکی از نکات بسیار مهم در رشد هر کسب و کاری در گستره ی اینترنت داشتن محتوای ارزشمند میباشد که تاثیر بسیار زیادی بر جذب مخاطب دارد. در این بین فعالیت در اینستاگرام و تبدیل به برند شدن نیز از قاعده مستثنا نیست و هر کسب و کاری نیاز به محتوا با کیفیت و قوی دارد.

لوگو پیج خبری مشهد نیوز

تاثیر لوگو بر برند شدن در اینستاگرام

داشتن لوگو مشخص و اختصاصی جز اصلی ترین موارد برای تبدیل شدن به یک برند و همچنین جذب مخاطب دارد زیرا شکل و تصویر لوگو میتواند خیلی سریع در ذهن مخاطب جای بگیرد به همین دلیل بیشتر پیج های موفق با طراحی یک لوگو اختصاصی و قرار دادن آن بر روی پروفایل و همچنین پست های خود سعی بر قرار دادن جایگاه خود در ذهن مخاطب دارد. همچنین جنبه دیگر داشتن لوگو و قرار دادن آن بر روی محتوا جلوگیری از نشر و رعایت کپی رایت محتوا تولید شده توسط شما میباشد.

محتوا قوی پیج اینستاگرام شرکت آریا گستر

تولید محتوا قوی و دست اول

داشتن محتوا قوی و اختصاصی نیز تاثیر بسیار زیادی بر رشد و موفقیت هر کسب و کاری در اینستاگرام دارد که بسیار مهم است این کار به چه صورت انجام شود. در کسب و کار ها به دست آوردن اعتماد مخاطب مهم ترین و اولین قدم برای افزایش فروش میباشد، که اولین چیزی که میتواند تضمینی بر کیفیت کار شما و همچنین در پی آن جذب مخاطل تاثیر گذار باشد داشتن محتوا واقعی و منظم در پیج اینستاگرام میباشد.

مدیریت حرفه ای پیج اینستاگرام

داشتن علم و تخصص در چگونگی زمان بندی پست گذاشتن در اینستاگرام ، هشتگ گذاری و نحوه قرار دادن استوری ها ، کپشن نویسی و ایجاد تعامل هدفمند بین فالوور های پیج از دیگر مواردی میباشد که باید در خصوص هر پیج در اینستاگرام با هر موضوعی رعایت شود تا در مسیر رشد و پیشرفت قرار گیرد.

عضوگرام در کنار شماست

بسیاری از کسب و کار ها به دلیل داشتن مشفله زیاد وقت کافی برای مدیریت و رسیدگی به تمام این موارد را ندارند و نیازمند فردی متخصص در انجام امور پیج اینستاگرام خود میباشند، استخدام یک شخص برای انجام تمام این امور کاری تغریبا نشدنی میباشد ، زیرا فردی که مسلط به طراحی گرافیکی برای تولید محتوا قوی و همچنین آگاه از الگوریتم های اینستاگرام برای مدیریت پیج باشد رقم های بالایی را برای انجام این کار طلب میکند. اما مجموعه عضوگرام با داشتن تیمی کامل از متخصصین در زمینه های مختلف ارائه خدمات اینترنتی با در نظر گرفتن این توضیحات پیشنهاد ویژه ای را در قالب پکیج در اختیار شما قرار میدهد.

پیشنهاد ویژه عضوگرام برای شما

یک ماه مدیریت حرفه ای پیج

طراحی لوگو

طراحی قالب پست و استوری اختصاصی

طراحی بنر تبلیغاتی

حمایت پیج توسط پیج های قوی

جذب فالوور هدفمند

+++

تخفیف ویژه در ارائه سایر خدمات

 ( تبلیغات – طراحی سایت – سئو – طراحی تیزر – خرید پیج آماده )

تمامی این موارد در قالب یک پکیج کامل یک ماهه برای پیج اینستاگرام شما در نظر گرفته شده که به صورت معمول جمعا حدود 4 الی 5 میلیون تومان هزینه دارند که شما میتوانید با تخفیف بسیار ویژه از خدمات ما بهرهمند شوید.

جهت اطلاع از قیمت و همچنین دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

ساعات اداری ( 8 الی 15 ) : 05138306425

واتس آپ و تلگرام : 09156446977

 

 

 

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید