ساده ترین راه برای کسب درآمد از لایک و فالور

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

این روز ها بازار مخاطبان اینستاگرام خیلی داغ شده. اغلب افراد فعال در اینستاگرام یا در آن به فکر کسب درآمد هستند و یا دوست دارند تعداد دنبال کنندگان خود را بالا ببرند. قسمت خوب ماجرا این است که ما میتوانیم از هر دو این افراد به نفع خودمان کسب درآمد داشته باشیم، چطور؟ با فروش خدمات مورد نیاز آنها.

آموزشی که در مقابل شما قرار دارد نه در انتها قصد فروش پنل فروش لایک و فالور را دارد و نه قرار است در آن هزینه ای برای کسب درآمد خرج کنید، بلکه صرفا با ایده کسب درآمد از لایک اینستاگرام آشنا میشوید.

چطور از فروش خدمات اینستاگرام درآمد داشته باشیم؟

یکی از مهم ترین خدماتی که میتوان از آن برای کسب درآمد در اینستاگرام استفاده کرد، فروش خدمات فالور و لایک فِیک است. البته خدمات اینستاگرامی موجود در بازار فعلی بسیار بیشتر از این دو خدمت هستند، از جمله آنها میتوان به:

  • لایک فیک
  • لایک خارجی
  • لایک ایرانی
  • فالور فیک
  • فالور خارجی
  • فالور ایرانی و فعال
  • کامنت فیک و دلخواه
  • بازدید پست خارجی و فیک
  • بازدید استوری
  • بازدید لایو
  • شرکت در مسابقات با رأی فِیک
  • و…

اشاره کرد اما اگر بخواهید به صورت گسترده وارد فروش این خدمات شوید، شاید نیاز به صرف زمان بسیار زیادی داشته باشید و حتی نیاز به کسب اطلاعات و… پیدا میکنید. به همین دلیل ما کسب درآمد از دو خدمت پر فروش در بین این خدمات را به شما آموزش میدهیم تا بتوانید در سریعترین زمان ممکن به درآمد برسید:

در ادامه در مورد هر کدام توضیحاتی را ارائه میکنیم:

کسب درآمد از فالور اینستاگرام

بسیاری از کسب و کار ها برای شروع کار خود، نیاز به تعداد فالور بالا برای محبوب نشان دادن پیج خود دارند و به همین دلیل فالور فیک پرفروش ترین خدمت اینستاگرامی است. شاید این سؤال برای بسیاری از دوستان پیش آمده باشد که این فالور های فِیک از کجا می آیند؟ از کجا خریداری میشوند و به چه صورت اکانت افراد خریدار فالور را فالو میکنند.

به طور کلی فالور فیک اکانت اینستاگرامی است که نه توسط یک فرد و برای استفاده شخصی بلکه توسط برنامه ها و ابزار های مختلف و در جهت کسب درآمد تولید میشوند. به طور مثال با استفاده از ابزار های مخصوص اینترنتی، حدود 10 هزار اکانت اینستاگرام ساخته میشود و پس از آن، با استفاده از ابزار های دیگری چون insat dub، تمامی این اکانت ها به صورت دسته جمعی مدیریت میشوند.

حال کافی است تا شخصی به سازندگان این اکانت ها سفارش فالور دهد تا آنان با استفاده از ابزار گفته شده پیج مورد نظر را با 10 هزار یا تعداد بیشتری اکانت فالو (followe) کنند. اما مواردی که ما تا اینجا توضیح دادیم مطمئنا خیلی پیچیده بود. پس چطور قرار است کسب درآمد از فالور اینستاگرام داشته باشیم؟

قیمت فعلی فالور فیک را میتوان بین 3 تا 7 هزار تومان به ازای هر هزار فالور در نظر گرفت در حالی که بسیاری از سایت ها اقدام به فروش همین فالور ها با قیمت هایی بین 15 تا 30 هزار تومان میکنند!! در ادامه چگونگی کسب درآمد از فالور اینستاگرام را توضیح میدهیم اما قبل از آن بهتر است توضیح کوتاهی هم درمورد لایک و فروش آن داشته باشم.

کسب درآمد از لایک اینستاگرام

زمانی که یک کسب و کار یا فرد عادی اقدام به خرید 10 هزار فالور فیک برای پیج خود میکند، مطمئنا باید به صورتی عمل کند که مخاطبان واقعی او متوجه نشوند که تعداد زیادی از دنبال کنندگان، دنبال کنندگان فیک و تقلبی هستند. یکی از بهترین راه برای این هدف، خرید لایک فیک است. قیمت واقعی لایک فیک هم چیزی برابر با پانصد تا هزار تومان در ازای هر هزار لایک است در صورتی که بسیاری از سایت ها این خدمت را با قیمتی بین 3 تا 5 هزار تومان به فروش میرسانند!!!

روند ارسال لایک هم به همان صورتی است که در قسمت قبل توضیح دادیم. این لایک ها با استفاده از ابزار گفته شده و توسط اکانت های فیک به پیج مخاطبان ارسال میشوند.

خب تا اینجا متوجه شدیم که فروش خدمات اینستاگرام یک روش کسب درآمد میلیونی است و گردش مالی و سود بسیار بالایی را متوجه فروشندگان این خدمات کرده است. اما حالا سؤال اصلی این است که ما چطور از لایک اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟ چطور با فروش فالور به درآمد برسیم؟ آن هم بدون سرمایه و ابزار های گفته شده.

ما قرار نیست تمامی این مراحل پیچیده را انجام دهیم بلکه صرفا کافی است تا بتوانیم بازاریابی کنیم و این خدمات را به دیگران بفروشیم. کافی است پیج اینستاگرامی خود را راه اندازی کنید و در آن با استفاده از تکنیک های بازاریابی اینستاگرام به جذب مخاطب و کسب درآمد بپردازیم. چرا توصیه میکنیم که برای این کار از پیج اینستاگرامی استفاده کنید؟

دلیل اول این است که هزینه راه اندازی سایت و پس از آن سئو سایت بسیار بالاست و تمرکز ما در این مقاله بر روی کسب درآمد با سرمایه اندک است. دلیل دوم هم این است که زمانی که شما بتوانید در پلتفرم اینستاگرام کسب و کار خود را استارت بزنید، مشتریان شما در نزدیک ترین حالت به شما قرار دارند اما در سایت یا دیگر پلتفرم ها روند به این صورت نیست و شما باید از میان هزاران و حتی میلیون ها مخاطب، مخاطبان هدف خود را بیابید.

بعد از راه اندازی پیج و دقیقا قبل از شروع روند جذب مخاطب، نیاز دارید تا یک منبع مناسب برای خرید لایک و فالور را پیدا کنید و پس از آن خدمات خریداری شده را به مخاطبان خود بفروشید. سایت های ایرانی و خارجی زیادی برای خرید این خدمات وجود دارند.

سایت خارجی stromelike یا سایت ایرانی دونوگرام  از معتبرترین فروشندگان خدمات اینستاگرام هستند اما شما برای اینکه بتوانید سود مناسبی را از خرید و سپس فروش لایک و فالور به دست آورید، باید این خدمات را با قیمت پایین خریداری کنید. پیشنهاد ما برای شما، استفاده از سایت انجام میدم و افرادی است که در این سایت به فروش لایک و فالور ارزان قیمت پرداخته اند.

قیمت هایی که در این سایت وجود دارد واقعا قیمت های منصفانه و مناسبی است و میتواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد. همینطور خرید در این سایت کاملا امن است و با واسطه گری مطمئن انجام میشود. در ضمن خود شما هم میتوانید در این سایت به فروش خدمات گفته شده بپردازید و در کنار پیج، از این طریق هم جذب مخاطب داشته باشید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید