آموزش ساخت اکانت اینستاگرام بدون نیاز به ایمیل و شماره تلفن(فیک)

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

اینستاگرام اجازه ساخت و مدیریت بیشتر از ۵ حساب کاربری در یک دستگاه نمیدهد و برای افرادی که در زمینه مدیریت شبکه های اجتماعی، اینستاگرام مارکتینگ و ساخت و فروش اکانت های فیک فعالیت میکنند، این موضوع کار را دشوار کرده است. بنابراین در این پست به بررسی نحوه ساخت اکانت های اینستاگرام بدون محدودیت در تعداد و همچنین یک راهکار ساده برای ساخت اکانت های فیک اینستاگرامی میپردازیم.

هرچند که ساخت اکانت های فیک کار درستی نیست اما به درخواست کاربران محترم وبسایت عضو گرام ، این موضوع را نیز در این مقاله پوشش میدهیم.

آنفالویاب پیشرفته

برای انجام اینکار میتوانید از هر دستگاهی از جمله لپ تاپ، موبایل، تبلت و آی پد و … استفاده کنید. اما در صورتی که از موبایل یا تبلت استفاده کنید و برنامه اینستاگرام در دستگاه شما نصب باشد، باید بسیار دقت کنید که به هیچ عنوان برنامه اینستاگرام رو در طول انجام اینکار باز نکنید و داخل مرورگر گوگل کروم، با روشی که به شما آموزش میدم، کار رو انجام بدید.

اولین کاری که انجام میدیم، سرچ کردن duckduckgo هست.   داک داک گو، یک مرورگر و سرچ انجین Private کاملا رمزنگاری شده و امن هست که استفاده از آن برای ساخت اکانت های اینستاگرام بدون محدودیت در تعداد ضروری است.

برای باز کردن نسخه وب اینستاگرام داخل مرورگرمون حتما باید از duckduckgo استفاده کنیم. چراکه در حقیقت برنامه اینستاگرام که در دستگاه موبایل یا تبلت شما نصب هست، به نسخه وب اینستاگرام که بوسیله داک داک گو باز میکنیم، توانایی دسترسی و لیمیت کردن ما را  ندارد.

آدرس instagram.com رو باز میکنم و در این مرحله از کار باید توجه داشته باشید که اگر با دستگاه موبایل یا تبلت این آدرس را داخل مرورگر باز کنید، اینستاگرام سعی خواهد کرد این آدرس را داخل اپلیکیشن اینستاگرام باز کند و این چیزی نیست که ما بخواهیم. به هیچ عنوان نمیخواهیم اینستاگرام اطلاع و دسترسی داشته باشه به کاری که قصد انجامش رو داریم.

پس در صورتی که هنگام باز کردن آدرس اینستاگرام در مرورگر، به شما نوتیفیکیشن درخواست باز کردن آدرس داخل اپلیکیشن اینستاگرام را داد، حتما باید درخواست را Deny کرده و تائید نکنید تا بتوانید کار را پیش ببرید.

ادامه کار بسیار ساده میباشد و طبق معمول اطلاعات خواسته شده از جمله ایمیل یا شماره تلفن، نام کاربری و پسورد را وارد میکنید و اکانت اینستاگرام ایجاد میکنید. برای ورود به اکانت اینستاگرام که ساختید به این اطلاعات نیاز دارید پس در نگهداری آنها دقت کنید. با استفاده از این راهکار میتوانید به هر تعداد که خواستید بدون مزاحمت برنامه اینستاگرام، داخل مرورگر کروم و به کمک موتور duckduckgo اکانت های اینستاگرام بسازید.

باید توجه داشته باشید که برای هربار ورود و دسترسی به اکانت هایی که ساختید (یا ورود به اکانت هایی که دارید)، باید یکبار از ابتدا مراحل ورود را انجام بدهید چراکه داک داک گو  اطلاعات ورود و حساب کاربری شما را ذخیره نمیکند. ضمنا در هر مرحله از کار در صورتی که اینستاگرام بخواهد آدرس را در اپلیکیشن اینستاگرام باز کند، نباید این اجازه را به اینستاگرام بدهید و باید آن را Deny کنید.

آموزش ساخت اکانت فیک اینستاگرام (به تعداد دلخواه)

در حقیقت روش پیش رو، مکمل راهکار قبلی است اما راهکار قبلی برای ساخت و مدیریت بدون محدودیت اکانت های واقعی اینستاگرام بکار میرود. در حالی که در راهکار پیش رو از روش داک داک گو و همچنین یک سرویس Disposable email برای ساخت اکانت های فیک اینستاگرام با اطلاعات جعلی میپردازیم که چون از داک داک گو استفاده میکنیم، میتوانیم این اکانت های فیک را نیز بدون محدودیت در تعداد و بدون مزاحمت اینستاگرام ایجاد کنیم. البه میتوان اینکار را در اپلیکیشن اینستاگرام نیز انجام داد اما از نظر تعداد فقط به ساخت ۵ اکانت محدود میشوید.

همچنین میتوانیم به اکانت های فیک که ایجاد کردیم، دسترسی و لاگین داشته باشیم و در صورت تمایل، با فالو کردن، لایک کردن و کامنت گذاشتن برای پیج ها و پست های مشتریانی که پیدا میکنیم، کسب درآمد خوبی نیز داشته باشیم. همانطور که اشاره کردیم، برای ساخت اکانت های اینستاگرام از یک سرویس Disposable email استفاده خواهیم کرد. چراکه برای ایجاد اکانت به شماره تلفن یا آدرس ایمیل نیاز داریم و باید ایمیل های جعلی و موقتی بسازیم.

Disposable email یا ایمیل یکبار مصرف چیست؟

ایمیل یکبار مصرف سزویسی است که به شما اجازه دریافت ایمیل در یک آدرس ایمیل موقتی را میدهد. آدرس ایمیل موقتی که پس از گذشت مدت زمان مشخصی، بطور خودکار حذف میشود. همچنین بنام های tempmail، ایمیل دور انداختنی، ۱۰minutemail، ایمیل فیک و  trash-mail نیز معروف است. اکثر فروم های آنلاین، وبسایت ها، اپلیکیشن ها و بخش دیدگاه مقالات  قبل از نمایش محتوا و اجازه کامنت گذاشتن یا دانلود، از شما میخواهند که در سیستم آنها رجیستر کنید و برای انجام اینکار به ایمیل نیاز دارید.

Temp-Mail پیشرفته ترین سرویس ایمیل یکبار مصرف میباشد که میتوانید از آن برای ساخت ایمیل موقتی به تعداد نا محدود استفاده کنید و بوسیله این ایمیل ها اکانت فیک اینستاگرام ایجاد کنید. ضمنا ایمیل های ساخته شده بوسیله این سرویس، Unique و Session Based میباشند. به معنی اینکه یک ایمیل را به بیش از یک نفر نمیسازد و کاملا یکتا و امن هستند.

کافیست وارد وبسایت Temp-Mail شوید و به سادگی ایمیل ساخته شده را دریافت کنید و بوسیله آن در اینستاگرام اکانت ایجاد کنید. بقیه اطلاعات مورد نیاز را نیز میتوانید بصورت جعلی وارد کنید و به هر تعدا که خواستید اکانت های اینستاگرام فیک بسازید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید