مخفی کردن آنلاین تلگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

اگر شما هم دوست دارید وضعیت آنلاین بودن شما در تلگرام ، برای همه یا برخی از دوستان شما مخفی بماند و آنها نتوانند آخرین وضعیت انلاین بودن شما در تلگرام را مشاهده کنند ، این مقاله را بخوانید. ما در این مطلب به شما آموزش خواهیم داد چگونه وضعیت تلگرام خود را در حالت recently قرار دهید و زمان آخرین مشاهده تلگرام خود را مخفی کنید

” در صورت انتخاب وضعیت Last Seen Recently شما نیز نمی توانید وضعیت آنلاین بودن طرف مقابل را ببینید! “

وضعیت last seen recently در تلگرام چیست ؟
در پیام رسان تلگرام به صورت پیش فرض آخرین وضعیت آنلاین بودن افراد یا آخرین زمان خواندن پیام های افراد نمایش داده می شود. این امکان باعث می شود امکان ردیابی وضعیت آنلاین بودن افراد فراهم شده و مشکلاتی را ایجاد کند. برای رفع این مشکل ، در تلگرام می توانید وضعیت اخرین بازدید خود را از دید دیگران مخفی نگه دارید. اما باید توجه داشته باشید که در صورت انتخاب این گزینه ، وضعیت دوست شما نیز برای شما قابل نمایش نخواهد بود. یعنی این وضعیت ، به صورت دوطرفه کار می کند.
” در تلگرام می توانید وضعیت انلاین بودن خود را فقط با برخی از دوستان تان به اشتراک بگذارید. “

نحوه تنظیم کردن حالت last seen recently در تلگرام
جهت تنظیم حالت recently به صورت زیر عمل کنید:
وارد تنظیمات تلگرام خود شده و گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید. سپس در قسمت بالای صفحه گزینه Last Seen را انتخاب کنید. حال می توانید به دو شکل عمل کنید:

 

 

 

1- وضعیت آنلاین بودن خود را برای همه دوستان خود مخفی کنید. برای این کار گزینه Nobody را انتخاب می کنید.
2- وضعیت آنلاین بودن خود را فقط برای دوستان خود نشان می دهید و سایرین شما را recently می بینند. برای انجام این کار گزینه My Contacts را انتخاب می کنید.
3- وضعیت آنلاین بودن خود در تلگرام را فقط برای تعدادی از دوستان خود باز می گذارید. برای انجام این کار ابتدا گزینه Nobody را تنظیم می کنید و سپس در قسمت پایین صفحه ، گزینه Always Share With را لمس می کنید. اکنون باید دوستان خود را که دوست دارید وضعیت انلاین بودنتان را ببینند انتخاب کنید. به همین راحتی برای برخی استثنا قائل شده اید!

 

 

نکات استفاده از وضعیت Last Seen Recently

– توجه کنید که این حالت فقط در تلگرام موبایل قابل تنظیم است و در تلگرام دسکتاپ قابلیت تنظیم وضعیت نمایش انلاین بودن خود را ندارید.
– هر زمان که نیاز داشتید وضعیت آنلاین بودن شخص دیگری را ببینید باید او را از طریق گزینه Add exceptions به لیست استثناهای خود اضافه کنید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید