آموزش گذاشتن فیلم طولانی در اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

با ظهور فیلم های اینستاگرام ، کاربران می توانند فیلم بگیرند ، در حساب خود یا از طریق پیام مستقیم به اشتراک بگذارند و آنها را در استوری خود ارسال کنند.

 

 

با این حال ، این فیلم ها با محدودیت زمانی همراه هستند. کاربران می توانند فیلم ها را بین 3 ثانیه و یک دقیقه در فید عمومی اینستاگرام خود ارسال کنند. اگر آنها به استوری خود ارسال کنند ، این فیلم فقط 15 ثانیه محدود می شود.

 

بنابراین چگونه می توانید از قابلیت های محدود اینستاگرام برای ارسال فیلم های طولانی تر استفاده کنید؟ چند روش برای ارسال فیلم های طولانی تر در اینستاگرام  وجود دارد!

 

نحوه گذاشتن فیلم طولانی در پست اینستاگرام ,گذاشتن ویدیو طولانی در پست اینستاگرام

گذاشتن ویدیو چند قسمتی در پست اینستاگرام

 

روش اول: کلیپ های چندگانه

مستقیم ترین راه برای پی بردن به این موضوع ، ارسال ویدئوی خود به صورت افزایشی است.

شما یک فیلم 1 دقیقه ای دارید که می خواهید به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید ، اما نمی تواند به این دلیل باشد که دقیقاً 45 ثانیه بیش از حد طولانی است.

 

هنگامی که آن ویدیو را برای به اشتراک گذاشتن در استوری خود انتخاب می کنید ، به طور خودکار تا 15 ثانیه اول کاهش می یابد. اگر نمی خواهید ویدئوی خود را کوتاه کنید ، می توانبد قبل از آپلود کردن آن در Stories کمی ویرایش کنید.

 

از ویژگی های ویرایش ویدیوی تلفن خود استفاده کنید تا فیلم را در 15 ثانیه افزایش دهید. به زودی فیلم 1 دقیقه ای خود را به چهار کلیپ 15 ثانیه ای تقسیم می کنید.

 

در مرحله بعد ، زمان آن رسیده است که آن سری کلیپ ها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. این روش قدیمی را به جای ارسال مستقیم به Stories انجام دهید تا مطمئن شوید که  ترتیب کلیپ ها صحیح هستند. در اینجا نحوه ارسال کلیپ در اینستاگرام آورده شده

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید