معرفی Picator؛ رباتی برای اعمال افکت های متنوع روی تصاویر در تلگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

برای دسترسی به این ربات کافی است از آیدی Picatorbot@ استفاده کرده و با باز شدن صفحه ی ربات روی start/ کلیک کنید. با انجام این کار ربات اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما می گذارد. بد نیست بدانید که ربات Picator به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی می کند. پیش از هرچیزی باید از طریق منوی ربات مذکور گزینه تغییر فیلتر را انتخاب نمایید.

با انجام این کار 3 دسته بندی متفاوت در اختیار کاربر قرار می گیرد. دسته بندی اول که به افکت های مختلف اختصاص داده شده، قادر است در مجموع 12 افکت زیبا و متنوع را روی تصاویر ارسالی شما اعمال کند. در رابطه با همین موضوع Picator برای نشان دادن نمونه ی کار خود فیلترهای موجود را روی تصویری تصادفی اعمال کرده و برایتان می فرستد.

همچنین با انتخاب دسته بندی جذاب تغییر چهره می توانید گرگ نما شوید و یا به یک پاندای دوست داشتنی تبدیل گردید. البته باید بگوییم که این بخش آن چنان که باید خوب عمل نمی کند؛ به عنوان مثال گزینه هایی چون میکاپ جمجمه و یا Hear Me Meow بسیار مضحک و خنده دار به نظر می رسند.

دسته بندی سوم نیز که به نقاشی مربوط می شود می تواند تصاویر ارسالی شما را به سه روش قلم خودکار، مداد دوربین و گرافیت مداد تغییر داده و برایتان ارسال کند. این گزینه فانتزی که آن را پیش تر نیز در برخی وبسایت های اینترنتی دیده بودیم می تواند جلوه های خاصی را روی تصاویر ارسالی اعمال نماید.

شاید ربات Picator نسبت به اپلیکیشن های کامل و قدرتمندی که این روزها در فروشگاه های مختلف عرضه می شوند و از طرفداران بی شماری برخوردارند، ابتدایی به نظر برسد اما در حال حاضر یکی از مستقیم ترین و ساده ترین راه ها برای اعمال فیلترهای زیبا روی تصاویر به شمار می رود.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید