آموزش نحوه ایجاد نظرسنجی در تلگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

در صورتی که ادمین یک کانال تلگرامی هستید، یا بنا به هر دلیلی می خواهید در گروهی که عضو آن هستید یک نظرسنجی ایجاد کنید می‌توانید از 2 ربات بسیار کاربردی در تلگرام استفاده کنید.

اگر نظرسنجی شما دارای گزینه‌های متنی است باید از ربات @Vote، و اگر دارای اموجی است (لایک و دیسلایک) باید از ربات @Like استفاده کنید. استفاده از این دو ربات بسیار ساده است. ابتدا بعد از مراجعه به آن‌ها روی گزینه Start لمس کنید. سپس دستور ایجاد نظرسنجی جدید را از میان دستورات آماده انتخاب کنید.

حال نوبت به ارسال سؤال، عکس یا ویدیوی مورد نظر می‌رسد که در ادامه می‌توانید گزینه‌های مورد نظر خود را به شکل متنی (@Vote) یا به شکل اموجی (@Like) ارسال کنید.

بعد از ارسال تمام گزینه‌های مورد نظر، دستور Done را برای ربات ارسال کنید تا نظرسنجی شما ساخته شود. اکنون کافی است گزینه‌ی Publish را لمس کرده و سپس چت مورد نظر را انتخاب کنید. با وارد شدن به کانال یا گروه مورد نظر، پیامی به‌صورت خودکار در باکس نوشتاری تلگرام نوشته خواهد شد. چند لحظه منتظر بمانید تا پیش نمایش نظرسنجی را مشاهده کنید. سپس آن را لمس کنید تا نظرسنجی مورد نظر ارسال شود و کاربران دیگر قادر به رای دادن باشند.

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید