آموزش تصویری کامنت گذاشتن در کانال تلگرام با ربات AnyComBot

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

ربات AnyComBot یکی از بهترین ربات هایی است که در حال حاضر امکان کامنت گذاشتن در کانال تلگرام را فراهم می‌کند. برای استفاده از این ربات می‌توانید با جستجوی نام این ربات (@AnyComBot) در فیلد جستجوی تلگرام به آن دسترسی یافته و فعالش کنید.

آموزش کامنت گذاشتن در کانال تلگرام با ربات AnyComBot

ربات AnyComBot به دو شیوه مختلف امکان کامنت گذاشتن در کانال تلگرام و پست هایش را فراهم می‌کند. در حالت اول کافیست که پست یک کانال عمومی را برای ربات فوروارد کنید تا لینکی توسط ربات ساخته شود و کاربران را به صفحه کامنت گذاری برای آن پست هدایت کنید. انجام این کار بسیار ساده است. همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، ما یک پست را از کانال خاصی برای ربات AnyComBot فوروارد کرده‌ایم و این ربات لینکی را برای آن پست ساخته که آن لینک مربوط به صفحه کامنت گذاری پست می‌شود. با مراجعه به آن لینک می‌توانید تمام کامنت هایی که پیش از این برای پست مورد نظر ثبت شده‌اند را مشاهده کنید و خودتان هم در صورت تمایل برای آن پست کامنت ثبت کنید.

آموزش کامنت گذاشتن در کانال تلگرام با ربات AnyComBot

اما ربات AnyComBot می‌تواند همه چیز را برای ادمین کانال های تلگرام ساده تر کند. ادمین کانال های تلگرام می‌توانند با اضافه کردن ربات AnyComBot به ادمین های کانال خود بستری را فراهم کنند که این ربات در زیر هر یک از پست های ارسالی کانال گزینه هایی مثل لایک کردن، اشتراک گذاری در فیسبوک و همچنین مراجعه به صفحه ثبت کامنت برای آن پست را ارائه کند! یعنی ممبرهای کانال شما می‌توانند خیلی راحت دکمه ثبت کامنت را در زیر پست ارسالی کانالتان لمس کرده و به صفحه ثبت کامنت برای آن پست هدایت شوند. برای فعال سازی ربات AnyComBot در این حالت و ایجاد امکان کامنت گذاشتن در کانال تلگرام باید مراحل زیر طی شوند:

آموزش کامنت گذاشتن در کانال تلگرام با ربات AnyComBot

ابتدا باید ربات AnyComBot را به ادمین های کانال تلگرام خود اضافه کنید.  بعد از اینکه ربات AnyComBot به عنوان ادمین در کانال تلگرام شما اضافه شد، سایر مراحل توسط خود ربات انجام می‌شود! کافیست یک پست را در کانال خود ارسال کنید و سایر موارد را بر عهده ربات AnyComBot قرار دهید. مشاهده خواهید کرد که مثل عکس زیر، این ربات دکمه هایی همچون اشتراک گذاری در فیسبوک، اشتراک گذاری در توییتر، لایک کردن و همچنین ثبت کامنت برای آن پست را ارائه می‌کند.

آموزش کامنت گذاشتن در کانال تلگرام با ربات AnyComBot

کاربران و اعضای کانال تلگرام شما می‌توانند خیلی راحت روی آیکون ثبت کامنت کلیک کرده و به صفحه ثبت نظر برای آن پست هدایت شوند و نظرشان را ثبت کنند. بنابراین به همین سادگی امکان کامنت گذاشتن در کانال تلگرام فراهم می‌شود. در نظر داشته باشید که ربات AnyComBot تنها رباتی نیست که قابلیت کامنت گذاشتن در کانال تلگرام را ارائه کرده  ربات های دیگری همچون ربات kament_bot هم این قابلیت را ارائه کرده‌اند. ضمنا ربات kament_bot از زبان پارسی پشتیبانی می‌کند و احتمالا کار کردن با آن برای اغلب شما عزیزان آسان تر خواهد بود.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید