ّبهترین و موثرین روش های جذب فالوور واقعی اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

افزایش فالوور اینستاگرام با استفاده کردن از #هشتگ

هشتگ ها کمک می کنند که پست های شما در اینستاگرام بهتر دیده شود. پس استفاده صحیح از هشتگ هم به افزایش فالوور اینستاگرام کمک می کند هم باعث می شود کسب و کار شما رونق بیشتری پیدا کند.

اخیرا امکان فالو کردن هشتگ نیز به دیگر قابلیت های اینستاگرام افزوده شده است. که به این طریق افراد قادرند هشتگ های موردپسند و محبوب خود را دنبال کنند.

بهترین راه این است که یک لیست دقیق از هشتگ های جذاب و محبوب و داغ که مرتبط با کار شما هستند را پیدا کرده و در پست های خود استفاده کنید.

هر پستی را که با هشتگ مناسب و مرتبط به اشتراک بگذارید، به طور متوسط 3 نفر شما رو فالو می کنند.

پست گذاشتن در زمان های مناسب و پیوسته

وقتی شما روزانه و مرتب پست میگذارید مخاطب را متوجه خود کرده و در خاطر او می مانید. و به آنها نشان می دهید که پیج شما و کسب و کارتان به روز و فعال است. و همین امر باعث می شود کابران به پست های شما بیشتر واکنش نشان دهند. در ابتدا ساعات مختلف شبانه روز را برای پست گذاشتن امتحان کنید تا بهترین زمان که پست های شما بازخورد بیشتری دارند مشخص شود. با توجه کردن به اعمالی این چنین شاهد افزایش فالوور اینستاگرام خود باشید.

راه های افزایش فالوور اینستاگرام (افزایش فالوور واقعی)

اگر قصد دارید در اینستاگرام محبوب باشید روش های واقعی و اصولی جذب و افزایش فالوور اینستاگرام را برای شما مطرح می کنیم.

مشخص کردن هدف

قبل از هر چیز سعی کنید که هدف خود را مشخص کنید. به این صورت که سوالاتی از خودتان بپرسید از قبیل: “جایگاه و شرایط مورد انتظار و مقبول من در سال آینده کجاست؟”، “تعداد فالوورهای مطلوب من چقدر است؟” ، “بیشترین تعداد لایک و کامنت من در چه حدودی است؟”. برای این سوالات پاسخی در ذهنتان تداعی نشد؟ اگر پاسخی برای این سوال ها نداشته باشید قبل از اینکه دست به هر عملی بزنید باید هدف خود را مشخص کنید.

شناخت پیدا کردن از رقبا

شما می توانید رفتار رقیب های خود را تحلیل کنید. نقاط ضعف و قدرت آن ها را پیدا کنید و از تجربه ی آنها درس بگیرید. مثلا توچجه کنید که بیشترین لایک متعلق به چه پستی است؟ و همینطور بیشتر و کمترین کامنت؟ مسائلی ازین دست باید مورد توجه قرار بگیرد.

القا کردن هویت برند به مخاطب

شما می توانید پست هایی کاملا متفاوت و مبتکرانه به اشتراک بگذارید اما این موضوع را فراموش نکنید که اگر همه ی پست ها از تم مشخصی پیروی کنند جذابیت و نظم بیشتری به کار شما میبخشد. همین طور از داشتن لوگو غافل نشوید. لوگو به شما کمک می کند که در دید مخاطب حرفه ای تر به نظر برسید. همچنین می توانید شعار خاص خود را داشته باشید تا مخاطب این حس که شما در کارتان جدی هستید را دریافت کند. به این طریق ملاحظه میکنید که باعث افزایش فالوور اینستاگرام شده اید.

جذاب کردن پروفایل برای افزایش فالوور اینستاگرام

نکته ای که باید بدانید این است که پروفایل شما شباهت زیادی به ویترین مغازه دارد. هر چه ویترین جذاب تر، مشتری بیشتر. با توجه به اینکه محوریت اصلی اینستاگرام عکس و تصویر است شما برای افزایش فالوور اینستاگرام باید تصاویر جذاب و مبتکرانه ای به اشتراک بگذارید. همین جذابیت باعث می شود افراد بیشتری جذب پیج و پست های شما شوند و تمایل داشته باشند پیج شما را فالو کنند. البته در کنار این موارد از عکس پروفایل و بیو پیج غافل نباشید. چرا که بی تاثیر نیستند.

استوری اینستاگرام را فراموش نکنید

وقتی از استوری استفاده می کنید شانس اینکه پیجتان توسط افراد بیشتری دیده شود بیشتر است. چرا که استوری در قسمت بالای صفحه نمایش داده میشود. اگر هر روز مرتب استوری بگذارید باعث می شوید که در صف اول باقی بمانید و بیشتر دیده شوید و در نتیجه منجر به افزایش فالوور اینستاگرام می شود.

نوشتن کپشن های جذاب و خواندنی

کپشن خود را طوری بنویسید که مخاطب را جذب کند. همینطور آسان باشد و باعث بشود مخاطب برای برقراری ارتباط ترغیب بشود و نظر خود را مطرح کند. سعی کنید کپشنی که می نویسید متناسب با عکسی باشد که انتخاب کرده اید. همینطور کوتاه و مختصر باشد که مخاطب از خواندن خسته نشود. و یا اگر محصولی را معرفی میکنید، اطلاعات کافی و لازم را به مخاطب داده باشید.

میتوانید در کپشن در مورد عکس یا مطلبی که به اشتراک گذاشته اید سوال بپرسید تا مخاطب در پیج شما فعالیت کند.

بعضی از مطالب را قصه وار بیان کنید. به نحوی که باعث شود مخاطب صفحه و مطالب شما را دنبال کند، نه اینکه خسته و دلزده شود. و یا حتی اگر محصولی برای ارائه دارید، مراحل تولیدش را برای مخاطبان توضیح دهید.

تعامل داشتن با پیج های با حوزه کاری مشترک جهت افزایش فالوور اینستاگرام

تعامل داشتن با پیج هایی که حوزه کاریشان با شما مشترک است یک امر مفید به حساب می آید. احتیاجی به جستجو نیست. شما با آن ها برخورد خواهید کرد. تنها کاری که لازم است شما انجام دهید برقراری ارتباط با آن هاست.

گاه گاه از طریق دایرکت با آن ها در ارتباط باشید و در صورت امکان با آنها در تبادل باشید. به این طریق شما موفق به افزایش فالوور اینستاگرام خواهید شد از آن مهم تر افرادی را جذب پیج خود کرده اید که کاملا به کسب و کار شما مرتبط هستند. تاثیر مثبت دیگری که این تعاملات برای شما دارد این است که ممکن است شما به لیست suggestion های آن ها وارد شوید که این امر هم خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام میشود.

برگذاری مسابقه جهت افزایش فالوور اینستاگرام

این روزها برگذاری مسابقه یک امر رایج بین همه ی پیج های اینستاگرام است که در افزایش فالوور اینستاگرام موثر است. شما با ابتکار عمل و همینطور قرار دادن جوایز جذب کننده باعث می شوید افراد برای شرکت در مسابقه بیشتر ترغیب شوند. اما نکته ای را که نباید فراموش کرد این است که شما قصد افزایش فالوور اینستاگرام تان را دارید. پس باید سعی کنید از افرادی که در مسابقه شرکت میکنند را به انجام کاری دعوت کنید. مثلا دعوت کردن از 5 نفر از دوستانشان. هر از گاهی برگذاری مسابقه حرکت مفیدی است و باعث افزایش فالوور اینستاگرام می شود.

استفاده از وبسایت برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام

اگر وب سایت دارید از تبلیغات خود در وب سایت استفاده کنید. افراد زیادی هستند که از طریق وب سایت و گوگل با شما آشنا می شوند. اما از طرف دیگر پیگیری از طریق اینستاگرام برای اکثریت راحتتر است. و همین امر باعث می شود که افراد ترغیب شوند که از پیج اینستاگرام شما دیدن کرده و شما را فالو کنند.

گاها از طریق ایمیل خبرنامه که مربوط به سایتتان می باشد کاربرهای سایت را به پیج خود دعوت کنید. اگر این کار همراه با یک پیشنهاد وسوسه کننده و ویژه باشد، تاثیر مثبت تری دریافت خواهید کرد. پس از وبسایت خود برای افزایش فالوور اینستاگرام غافل نباشید.

استفاده از تبلیغات آفلاین و افزایش فالوور اینستاگرام

کارت ویزیت و بروشورهای تبلیغاتی را فراموش نکنید. اگر این وسایل تبلیغاتی در کسب کارتان کاربرد دارند، حتما آدرس اینستاگرام خود را در آنها درج کنید.

به اشتراک گذاشتن پست های چالش برانگیز

می دانستید که به اشتراک گذاشتن پست های چالش بر انگیز باعث افزایش فالوور اینستاگرام می شوند؟

همه ی حوزه های کاری مباحث چالش برانگیزی دارند. سعی کنید ازین مباحث به نحو درست استفاده کنید. سوال مطرح کنید و مردم را به چالش بکشید. با مطرح کردن سوال های ویروسی و چالشی باعث می شوید کاربران با شما تعامل بیشتری داشته باشند. کامنت بگذارند و در بحث هایی که مطرح می کنید شرکت کنند. یا حتی از دوستان خود هم برای شرکت در بحث دعوت کنند. زمانی که پست شما بین کاربران پخش شود باعث می شود لایک پست و پیجتان بالا برود، که همین امر باعث می شود افزایش فالوور اینستاگرام را برای شما به ارمغان بیاورد.

کمک گرفتن از دیگر صفحات اجتماعی و مجازی

اگر در صفحات اجتماعی و مجازی دیگری فعال هستید، صفحه اینستاگرام خود را معرفی کنید. برای مثال گوگل پلاس، توئیتر و فیسبوک گزینه های خوبی هستند که به افزایش فالوور اینستاگرام شما کمک می کنند.

تا اینجا با روش های رایگان افزایش فالوور اینستاگرام آشنا شدیم. در این روش مخاطبان شما افرادی هستند که با میل و رغبت خودشان به پیج شما پیوسته اند و طبیعتا فالوورهای وفاداری هستند. اما اگر این روش ها برای شما دشوار است ما راه حل های دیگری نیز به شما ارائه می دهیم.

تبلیغات و افزایش فالوور اینستاگرام

یکی دیگر از راه هایی که برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد تبلیغات اینستاگرامی است. به این صورت که شما با پرداخت هزینه، صفحه اینستاگرام خود را در صفحات پر بازدید یا صفحات افراد مشهور تبلیغ میکنید. اما گاهی شما باید برای چند بار نمایش تبلیغ خود که باعث افزایش فالوور اینستاگرام شود چند میلیون پرداخت کنید.

استفاده از ربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام به افزایش واقعی فالوور کمک می کند. گاهی برای شما اداره کردن پیجتان یا به عبارتی تعامل با افراد و فعال بودن مشکل است. اما ربات اینستاگرام یکی از ابزارهایی است که به بهترین نحو به شما کمک می کند. با فعال کردن اکانت خود در ربات اینستاگرام، ربات اعمالی از قبیل لایک کردن عکس ها، فالو کردن افراد و حتی فرستادن دایرکت را خودکار برای شما انجام می دهد.

اما معرفی کامل‌تر ربات اینستاگرام برای جذب و افزایش فالوور اینستاگرام
ربات اینستاگرام در واقع یک سیستم و ربات هوشمند است است که برای پیج شما تبلیغ و در عین حال مدیریتش میکند. ربات متناسب با اهداف شما (مثلا صفحات پر طرفدار، موقعیت جغرافیایی و حتی تگ ها) تنظیم شما و برای پیج شما فالوورهایی که فعال هستند و همینطور واقعی، را جذب می کند. این ربات ها قادرند به صورت خودکار برای هر کاربر جدیدی که پیج شمارا دنبال می کند یک پیام دایرکت بفرستد. مثلا پیغامی حاوی تشکر و یا حتی معرفی بهتر و کاملتری از کسب و کار شما.

می توانید با برنامه ریزی این ربات ها این امکان را ایجاد کنید که از روی کامپیوتر در زمان خاصی پست به اشتراک گذاشته شود. با این اوصاف شما در زمانی که فرصت رسیدگی دائمی به پیج خود را ندارید، ربات این کار را برای شما انجام می دهد و باعث می شود فالوورها شما را از یاد نبرند. شرایطی برای استفاده این ربات ها وجود دارد که شما می توانید با یافتن سرویس دهنده ها به طور کامل تر و با جزئیات بیشتری در جریان قرار بگیرید و باعث افزایش فالوور اینستاگرام خود شوید.

امیدواریم روش هایی که برای افزایش فالوور اینستاگرام توضیح دادیم برای شما سودمند بوده باشد و تا حدودی به سوالات شما پاسخ داده باشیم.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید