حذف بیزینس اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

با حذف بیزینس اینستاگرام اطلاعاتی که بعد از ارسال پست در اینستاگرام خودتان برای شما نشان داده میشد غیر فعال خواهد شد، حتی قسمت insights که بعد از فعالسازی ویزگی بیزینس اکانت اینستاگرام فعال میشد با حذف این ویزگی غیر فعال خواهد شد و اطلاعاتی ارزشمندی که برای شما در این بخش ارائه شده بود نیز قطع خواهد شد اما اگر باز هم میخواهید بیزینس پروفایل اینستاگرام خودتان را حذف کنید ادامه مقاله حذف بیزینس اینستاگرام را مطالعه کنید.

آموزش بیزینس کردن اکانت اینستاگرام

نحوه حذف بیزینس اینستاگرام

خب بعد از اینکه در مورد معایب و مزایای بیزینس اکانت اینستاگرام گفتیم و اگر باز هم تصمیم تان بر حذف بیزینس اینستاگرام میباشد پس مراحل زیر را انجام دهید.

 

1_ وارد پیج خود از طریق برنامه اینستاگرام شده و در صفحه باز شده که صفحه هوم میباشد به صفحه پروفایل اینستاگرام رجوع میکنیم.

2_ در صفحه پروفایل اینستاگرام، شما باید به قسمت تنظیمات اینستاگرام بروید که به همین منظور باید آیکون سه خط در بالا گوشه صفحه را لمس و سپس گزینه setting در پایین صفحه را لمس کنید تا وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام تان شوید.

3_ برای حذف بیزینس اینستاگرام خودتان باید در قسمت تنظیمات گزینه “switch back to personal account” به معنای خروج از بیزینس پروفایل اینستاگرام میباشد را انتخاب کنید که در صورت انتخاب اینستاگرام از شما دوباره سوال خواهد پرسید که باید دوباره گزینه switch back را بزنید.

حذف بیزینس اینستاگرام

جمع بندی

بحث امروز در مورد حذف بیزینس پروفایل اینستاگرام بود اما از ویژگی های آن چیز خاصی نگفتیم چون در مقاله های قبلی به صورت مفثل در این مورد صحبت کرده ایم و امروز فقط میخواستیم نحوه خارج شدن از این ویژگی را برایتان نشان دهیم البته میتوانید بعد از خروج دوباره ویژگی مربوطه را فعال کنید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید