نکات مهم در خرید پیج اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

جامعه آماری پیج :

یک پیج اینستاگرام با صد هزار کاربر را در نظر بگیرید، که کابران آن از تمام نقاط ایران باشند! حالا یک پیج دیگر را در نظر بگیرید که تنها ده هزار کاربر داشته باشد، اما اکثر آنها اهل شهر کرمانشاه باشند! مسلما این دو پیج اصلا قابل مقایسه نیستند و نمی توان گفت که پیجی که اعضای بیشتری دارد ارزشمند تر است! به این نکته توجه کنید که اگر پیجی تشکیل شده از قشر خاصی از افراد باشد ارزش هر کاربر آن بسیار بیشتر است.

 

عمر پیج اینستاگرام :

بسیاری معتقد هستند که عمر پیج هر چی بیشتر باشد بهتر است، اما تا کنون ما به نتیجه خاصی در این مورد نرسیده ایم!

 

دامنه ( آدرس پیج ) :

آدرس یا همان یوزر نیم پیج شما باید مرتبط با موضوع پیج باشد. یک آدرس خوب ممکن است خودش به تنهایی ارزش بالایی داشته باشد. کوتاه بودن آدرس، روان و خوانا بودن آن و رند بودن و در ذهن ماندن آدرس را می توان از مهم ترین ویژگی های یک آی دی مناسب دانست.

 

موضوع پیج :

یکی از اساسی ترین مؤلفه ها در انتخاب یک پیج ، موضوع پیج می باشد. یک پیج  اینستا ممکن است موضوعی مثل: تکنولوژی، خبری، فرهنگی، ادبی، آشپزی و خانه داری، کتابخوانی، مذهبی، ورزشی، علمی، سرگرمی و بازی، تبلیغات، فروشگاهی و… داشته باشد.

 

 تعداد اعضای پیج :

مسلما هر چه تعداد اعضای پیج بیشتر باشد ارزش آن بیشتر است، البته باید دقت داشته باشید که تنها تعداد اعضا مهم نیست و ویژگی های دیگر هم به اندازه زیادی اهمیت دارند. اعضای یک پیج بسته به موضوع آن و میزان فعالیت آنها ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

 

میانگین بازدید هر پست :

هر چه اعضای یک پیج فعالتر باشند، پست های آن پیج هم بازدید بیشتری می خورند. با توجه به ویو پست های پیج می توان واقعی بودن اعضای آن را تشخیص داد. البته توجه کنید که اگر در یک پیج تنها چند پست آخر آن ویو بالایی خورده باشند، نمی توان به آن اعتماد کرد و باید تمام پست های اخیر آن را در نظر بگیرید. زیرا ممکن است که یک پیج با روش های مختلف برای چند پست آخرش بازدید فیک خریده باشد و این باعث فریب خوردن شما شود. پس حتما مراقب این موضوع باشید!

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید