آلپاری چیست

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

قبل ثبت نام در آلپاری ، بهتر است یک نگاهی به شاخصه های مهم و نکات مثبت و منفی این بروکر معروف فارکس و باینری آپشن بندازیم. به طورخلاصه ببینیم آلپاری چیست و چگونه در آن میشود فعالیت کرد. در گروه ها و انجمن ها شایعه ای با عنوان “بروکر آلپاری ورشکسته شد” دست به دست میچرخد، در مورد این موضوع هم اینجا صحبت میکنیم. در آخر هم به دانلود نرم افزار متاتریدر آلپاری و افتتاح حساب در آن خواهیم پرداخت.

 

آلپاری به عنوان یک شرکت واسطه برای اتصال معامله گران به بازار فارکس در سال 1998 تاسیس شد. از آن موقع خیلی از کارگزاران در این رشته در ایران آمدند و رفتند ، خیلی از آنها الان اسمی ازشون نیست و خیلی به دلیل تحریم ها خدماتشون رو به ایرانی ها ممنوع کردند. ولی بروکر آلپاری سالهاست هنوز هم در ایران خیلی محبوبه و فعال است.

 

آیا بروکر آلپاری ورشکسته شد ؟

آلپاری تحت نظر کمیسیون خدمات مالی موریس با شماره لایسنس C113012295 ریگوله شده. داشتن عضویت در این سازمانها معمولا برای حل اختلاف کارگزاران و مشتریهای آنهاست ولی خب این کمیسیون خدمات مالی موریس ، بین موسسات مالی دیگر دنیا شاخص و زیاد با اعتباری نیست ولی چه میشه کرد. اگر بخواهیم مثلا انتظار ریگوله ی موسسه های اروپایی را داشته باشد ، بروکر اجازه خدمات به معامله گران ایرانی را نخواهند داشت. اگر میپرسید چرا؟ میگویم مثل اینکه زیاد به اخبار نگاه نمیکنید!

 

یک مورد دیگر اینکه سرمایه هر معامله گر در آلپاری تا مبلغ 20 هزار دلار بیمه میباشد.

 

ریگولیشن بروکر Alpari

روشهای واریز و برداشت آلپاری

آلپاری برای راحتی مشتریهاش ، روشهای مختلفی رو برای واریز و برداشت قرار داده:

 

واریز و برداشت ریالی

وبمانی

Skrill

Neteller

FasaPay

Master

VISA

و …

پ.ن. : فقط 2 روش اول در کشور ما مرسول و قابل انجام هستند.

 

واریزها معمولا لحظه ای هستند و برداشت ها کمتر از 24 ساعت انجام میشود. حداقل واریز و برداشت هم که 1 دلار میباشد!

 

آموزش واریز ریالی به آلپاری

آموزش برداشت ریالی از آلپاری

 

 

هزینه ها

درآمد آلپاری فقط از اسپرد و کمیسیون هر معامله است. مقدار آنها هم بستگی به نوع حساب و نوع کلا یا ارزی که قصد معامله دارید متفاوت است. اما طبق مقایسه من ، آلپاری در بین بروکرهای فارکس کمترین اسپرد و کمیسیون را دارد.

 

ظریب اهرم یا لوریج حسابها هم در آلپاری بین 10 تا 1000 میباشد. که به تصمیم معامله گر انتخاب میشود.

 

 

 

چند ویژگی دیگر و پایان

آلپاری مثل تمام بروکرهای دیگر این روزها ، دو نرم افزار متاتریدر 4 و متاترید 5 رو به مشتری هاش به رایگان میدهد.

معامله گران برای یادگیری و امتحان روشهای مختلف معامله شون ، اجازه دارند نامحدود حساب دمو (آزمایشی) داشته باشند.

رنج وسیعی از جفت ارزها ، کالاها ، فلزات ، شاخص ها و ارزهای دیجیتال که امروزه خیلی محبوب شده اند در این بروکر قدیمی فارکس قابل معامله هستند.

بروکر آلپاری به اولین واریز سرمایه ی شما 30% پاداش میدهد. یعنی اگر 100$ به بالا واریز کنید ، 30% از خودش به سرمایه شما اضافه میکند.

بروکر آلپاری حدود 22 سال سابقه داره و با دفاتر و نمایندگی هایی که در 8 کشور مختلف دارد ، حدودا 2 میلیون مشتری را جذب خودش کرده است.

در ایران هم جزء قدیمی ترین بروکرهایی هست که در شرایط مختلف اقتصادی ، سیاسی و تحریم و … هنوز به خدماتش به معامله گران ایرانی ادامه داده است.

نکته مثبت دیگر اینکه هیچ حداقلی برای سرمایه گذاری در این بروکر نیست. یعنی حتی با یک دلار می توانید در حساب نانو فارکس و باینری آپشن آلپاری معامله کنید!

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید