کسب درآمد از اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

آیا واقعا میتوان از اینستاگرام درآمد کسب کرد؟

این سوال خیلی از افراد است که آیا واقعا میتوان از اینستاگرام پول دراورد ؟ یا این یک حقه است ؟

جواب اینه که بله میشود و این کاملا واقعی است

حرفه‌ای ها ماهی چند تومان درامد دارند؟

این سوال هم بیشتر افراد دوست دارند بدانند که درامد اینفلوئنسرها چقدر است؟

هزینه تبلیغ کردن پیج های دیگران برای هر استوری که چند ثانیه‌ای هم طول نمیکشد 3 میلیون است.که این رنج قیمت با توجه به تعداد فالوورها و میزان محبوبیت شما تغییر میکند

اینارو گفتم که اطلاع داشته باشید ولی درامد از اینستاگرام به همین راحتی که فکر میکنید نیست
شما باید برای پیج تان تلاش کنید و فعالیت زیادی انجام دهید.

بیشتر بخوانید :چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد داشته باشیم

چگونه از اینستاگرام پول دربیاریم؟

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که در آن همه‌ی اتفاقایی که فکرش را بکنید میتوانید در آن مشاهده کنید مثل انواع غذاهایی که دیگران میخورند یا حتی آموزش درست کردن غذاهای مختلفی که دوست دارید، آموزش انواع شیرینی جات، یا حتی معرفی کافه ها و پیدا کردن رستوران های خاصی که غذاهای خوبی دارند، آموزش زبان های انگلیسی، آهنگسازی، دیدن تیپ ها و لباس های خاص، خرید لباس، کفش، دیدن جشن ها و مهمونی های دیگران هرمسائل قشنگی که دوست دارید ببینید و بدانید در اینستاگرام وجود دارد که مردم برای این مسائل پول زیادی خرج میکنند برای همین میتوانید از اینستاگرام درآمد کسب کنید.

کاربران چگونه از اینستاگرام درامد کسب میکنند؟

صاحبان کسب و کار یا مغازه داران که قصد فروش جنسی را دارند میتوانند پیجی در اینستاگرام بزنند و به صورت رایگان از تبلیغات استفاده کنند و با گذاشتن عکس‌هایی از محصول و گذاشتن قیمت آنها، محصولات خود را معرفی کنند و به فروش برسانند.
بعد از اینکه اجناس خود را معرفی کردند باید دنبال فالوورهای مرتبط خود باشید تا بازدیدهای پیجتان را بالا ببرید تا بتوانید با تبلیغ کردن پیج های دیگران به درامد در اینستاگرام برسید.
برندسازی کردن هم یکی دیگراز روش های کسب درامد از اینستاگرام است که افراد فقط با معرفی خود و کیفیت اجناس خود میتوانند مشتری را به سمت وبسایت یا فروشگاه اصلی خود هدایت کنند.
یک موضوع جالبی که وجود دارد در اینستاگرام شما میتوانید دلالی کنید 😁 فالور یا حتی پیج خرید و فروش کنید به این صورت که با روش های مختلف فالوور جمع کنید و با جلب اعتماد مردم در اینستاگرام تبلیغات کنید و به درامد در اینستاگرام برسید.

به هر حال شما برای بیشتر دیده شدن باید فالوورهای زیادی را جذب کنید تا بتوانید به درامدی که میخواهید برسید که ما به شما دراین زمینه کمک خواهیم کرد تا هر چه زودتر به هدف و درامدی که مد نظر دارید برسید و پیشرفت کنید پس روش هایی که میگیم انجام بدید:

بهینه کردن پروفایل اینستاگرام

پروفایل اینستاگرام اولین قسمتی است که کاربران هنگام اشنا شدن با پیج شما می‌بینند. پروفایل شما باید بسیار جذاب و منحصر بفرد باشد.

بیشتر بخوانید :چگونه از طریق اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟

برای جذاب‌تر شدن پروفایل اینستاگرام باید عکسی زیبا برای تصویر نمایه انتخاب کنید. همچنین نام کاربری یا آیدی شما باید به راحتی در ذهن مخاطب بنشیند و به آسانی قابل سرچ باشد.

هم‌چنین از تاثیر بیو اینستاگرام برای جذب مخاطب غافل نشوید. اگر در زمینه انتخاب بیو جذاب برای اینستاگرام خود نیاز به راهنمایی دارید مطالعه مقاله متن بیو اینستاگرام خاص را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی اینستاگرام در سایت

در روش اول اگر شما سایتی دارید باید در آن اینستاگرام خود را معرفی کنید و در قسمت فوتر سایت یا حتی کناره های سایت ایکون اینستاگرام را گذاشته تا افراد به راحتی بتوانند شما را پیدا کنند و همان طور که سایت شما را دنبال میکنند بتوانند پیج اینستاگرام شما را نیز دنبال کنند.

پیج اینستاگرام خود را در شبکه های اجتماعی دیگر تبلیغ کنید

روش دوم این است که در شبکه های اجتماعی دیگر هم مانند یوتویوب، توییتر، ردیت و یا اپارات ادرس اینستاگرام خود را منتشر کنید تا مردم اعتماد بیشتری به شما کنند.

برند سازی برای پیج اینستاگرام

روش سوم برند سازی کنید به این صورت که میتوانید اینستاگرام خود را به سایت خود متصل کنید تا ارتباط قوی تری با کاربران برقرار کنید

تگ کردن افراد

روش چهارم تگ کردن است که شما وقتی عکس یا فیلمی را پست میکنید میتوانید دوستان خود را تگ کنید که با این کار عکس شما در صفحه ی آنها هم دیده میشود و بازدید پیج شما زیاد میشود و در نتیجه فالوورها بالا میروند.

بیشتر بخوانید :راه های کسب درآمد با خرید فالوور

نوشتن کپشن مناسب برای پست اینستاگرام

روش پنجم این است که برای مطالب خود حتما کپشن مناسب بنویسد و برای هر عکس و فیلم خود حتما توضیح ساده و مناسبی زیر عکس هاس خود بیاورید تا بتوانید بیشتر با فالوورهای خود ارتباط دوستی برقرار کنید.

بهتون پیشنهاد میکنیم مقاله آموزش تولید محتوا برای شبکه‌های اجتماعی را مطالعه کنید.

استفاده از هشتک های هدفمند

روش ششم از هشتگ ها استفاده کنید اینستاگرام این امکان را به شما میدهد تا به صورت کلی از راه هشتگ ها جستجو کنید تا بتوانید مطلبی که میخواهید پیداکنید.هشتگ ها به این گونه هستند که کلمه مورد نظر را بعد از (مربع) # تایپ کنید.

استفاده از عکس و رسانه در پست اینستاگرام

روش هفتم این است که در اینستاگرام بیشتر از عکس استفاده کنید و مفهوم را برسانید زیرا کاربران معمولا حوصله خواندن مطالب را ندارند.

پاسخ به کامنت ها و دایرکت ها

روش هشتم که روش مهمی در همه‌ی کسب و کارهای اینترنتی هستش تعامل با کاربران است که حتما باید جواب کامنت ها و دایرکت های کاربران را بدهید که با این کار میتوانید با بررسی نظرات و پیشنهادات کاربران محتوای مناسب تری را تولید کنید.

بیشتر بخوانید :ساده ترین راه برای کسب درآمد از لایک و فالور

استفاده از محتوای با کیفیت در پست اینستاگرام

روش نهم از فیلم ها و تصاویر با کیفیت استفاده کنید که نور کافی، کادر بندی درست و ویدئوهایی با حجم کم تولید کنید.

پست عکس های واقعی و طبیعی در اینستاگرام

روش دهم از عکس های واقعی استفاده کنید یعنی در عکسهایتان از فیلترها استفاده نکنید تا طبیعی تر باشند شاید برایتان جالب باشد که بدانید عکس هایی با فیلترهای زیاد لایک کمتری میخورند.

استفاده از هویت واقعی در اینستاگرام

روش یازدهم داشتن هویت واقعی است که در آن نباید از اسم های شناخته نشده و اسامی مستعار استفاده کرد البته اگر سایت یا فروشگاهی دارید که اسم برندتان هم است میتوانید از آن نام استفاده کنید که اگر اینطور نیست از یک اسم مثلا نام خودتان برای جلب اعتماد کاربران استفاده کنید.

فالو کردن پیج های مرتبط

روش دوازدهم این است که برای اینکه خودتان را به دیگران معرفی کنید اول شما دنبال کننده باشید و دیگران را فالو کنید و افرادی را فالو کنید که از نظر کاری و فکری به شما نزدیکتر از سایر کاربران باشند.

زمانبندی انتشار پست در اینستاگرام

روش سیزدهم این است که حتما حتما زمانبندی درست منظمی برای آپدیت کردن پست های خود داشته باشید با چند بار پست گذاشتن متوجه میشوید که چه زمانی بیشترین لایک و کامنت را میگیرید که این به معنی این است که کاربران در آن زمان آنلاین هستند وشما را مشاهده خواهند کرد.

انتشار پست آموزشی در اینستاگرام

روش چهاردهم از مطالبی که آموزشی هستند و کاربران را سرگرم میکنند در پست های خود به کار ببرید مانند عکس نوشته ها یا تصاویر خنده دار یا عکس های کوچک بهم چسبیده که مطلب خاصی را آموزش میدهند
روزهای مختلف را جشن بگیرید مانند روز جهانی کودکان، روز دانشجو و …
و مسائلی که مردم به آنها اهمیت میدهند این کارها باعث میشود تا بتوانید با مردم ارتباط و رفتار موازی داشته باشید.

بیشتر بخوانید :کسب درآمد از اینستاگرام

برگزاری مسابقه در پیج اینستاگرام

روش پانزدهم این است که مسابقه بگذارید و کمپین راه بیندازید از کاربران بخواهید دیگران را در کامنت شما تگ کنند تا بیشتر دیده شوید.

استفاده از ربات های اینستاگرامی

روش شانزدهم از سایت هایی استفاده کنید که به طور خودکار پست میگذارند و صفحه ی شما را در اینستاگرام آپدیت میکنند که در لینکدین، توییتر هم میتوان این برنامه هارا را فعال کرد البته اینستاگرام در اپدیت های خود اتصال به فیس بوک را فعال کرده است. که استفاده از این سایت ها را پیشنهاد نمیکنیم زیرا حالت خشک و رباتی واری به پیج میدهد.

در اینستاگرام پیج هدفمند داشته باشید

روش هفدهم این است که پیجی خلاق و پرازانگیزه داشته باشید تا کاربران مجاب شوند که همیشه پیج شما را دنبال کنند.

همچنین بهتون پیشنهاد میکنیم مقاله روش های افزایش فالوور اینستاگرام رو بخوانید.

تبلیغات در اینستاگرام

اول این که شما باید قبل از اینکه تبلیغات طولانی و گسترده ای انجام دهید پیج های مختلف را بررسی کنید و متوجه بشید که کدام یکی از آن پیج ها بازخورد بیشتری دارد و حتی میتوانید از چند اینفلوئنسر بپرسید که هزینه پست گذاشتن طولانی مدت برای شما چقدر است؟ تا در آخر بتوانید بهترین شخص را پیدا کنید.

 

کلام اخر
برای داشتن درامد از اینستاگرام باید کارهایی منظم و روی برنامه انجام داد که برند سازی از مهمترین کارها هستش و این که نشان دهید شما در زمینه خود حرفه ای هستید. یا میتوانید افراد موفق در اینستاگرام را پیدا کنید و ازآنها الگو برداری کنید تا شما هم مانند اینفلوئنسرها به درامد از طریق اینستاگرام برسید.

بیشتر بخوانید :کسب درآمد از فروش پیج اینستاگرام

درآمد حاصل از تبلیغات در اینستاگرام چقدره؟⭐

می‌خواهید باور کنید یا خیر درآمد های میلیونی به کسانی می‌رسد که در این برنامه فعالیت می‌کنند. تی مقاله به روش های مختلف اشاره شده

چگونه از اینستاگرام پول دربیاریم؟⭐

اگر فکر می‌کنید که فقط باید شاخ مجازی شوید سخت در اشتباهید. کلی راه وجود داره که پولدارتر شوید. فقط کافیه این روش هارو مطالعه کنید

چقدر طول میکشه تا بتونیم از اینستاگرام درآمد کسب کنیم؟⭐

اگر 3 تا 6 ماه مداوم روی پیجتون کار کنید حتما به درآمد خوبی میرسید. فقط کافیه قوانین رو رعایت کنید. قوانین داخل مقاله نوشته شدن

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید