اکانت تجاری در اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

شاید سوال باشد اکانت بیزنسی (تجاری) در اینستاگرام با اکانت شخصی چه تفاوتی دارد. در این مطلب مطالب و دانستانی ها و باید ها و نباید هایی در مورد اکانت بیزنسی(تجاری) در اختیار شما می گذاریم.

****************************************************************************************************

اکانت اینستاگرام بیزنسی(تجاری) یکی از راه های دیده شدن در اینستاگرام برای شرکت ها و کسب و کار های تجاری است که اینستاگرام به طور رایگان در اختیار کاربران قرار داده است اما هر راهی علاوه بر مزایای خاص خود، تعدادی معایب هم دارد.

در ادامه با ما همراه باشید تا پس از بررسی های ما، نظر خود را درباره اکانت تجاری بیان کنید و در انتها ببینید باز هم به اکانت بیزنسی علاقه دارید یا خیر.

اکانت بیزنسی ویژگی های بیشتری برای برقراری ارتباط با کاربران و مخاطبین در بیو به ما ارائه میدهد مانند گزینه تماس، نشان دادن محل فیزیکی کسب و کار روی نقشه، بازدید از سایت مخصوص کسب و کار شما، آدرس ایمیل و…

  زمانی که صفحه شما بیزنسی باشد کاربران راحت تر از معمول میتوانند به صفحه شما دسترسی داشته باشند و بنابراین شانس زیادی در دیده شدن دارید .

یکی دیگر از ویژگی های اکانت بیزنسی که وجود داره این است که افراد میتوانند معرفی کامل تر و بیشتری از خود در بیو صفحشان بگذارند. در اکانت های خصوصی حداکثر 150 کارکتر میتوان استفاده کرد.

دیگر ویژگی این اکانت، قرار دادن لینک در استوری است که اکانت های شخصی چنین قابلیتی ندارند و شما میتوانید برای تبلیغات از این ویژگی استفاده کنید.

 یکی دیگر از قابلیت‌های اکانت تجاری اینستاگرام سهولت در تبلیغ است، با این کار میتوانید با گذاشتن یک پست در اکانت تبلیغ کنید با استفاده از ویژگی Instagram ads.

برای این کار باید روی پست مورد نظر خود کلیک کنید و گزینه promote را انتخاب کنید، البته این قابلیت در کشور ایران فعال نیست.

تا اینجا از مزیت های این ویژگی برای شما گفتیم اما میخواهیم چندی از معایب را هم بررسی کنیم:

1.این ویژگی ممکن است که به کسب و کار شما آسیب بزند. چرا؟

اینستاگرام که زیر مجموعه ی فیسبوک هستش درآمد خودش و شرکت مادر را از طریق تبلیغات و ویژگی های پولیی که در اختیار کاربران قرار میدهد، کسب میکند حالا فکر کنید اگر شما اکانتتون رو به اکانت بیزنسی تبدیل ولی هیچ پولی بابت اون پرداخت نکنید، اینستاگرام با پیج شما چه کاری انجام میده؟

اولین کاری که می کند این است که با افزایش تعداد کاربران جلوی بازدید شما رو می گیره و اجازه دیدن شدن کمتری به شما میدهد و پست های شمارو کمتر در معرض دید قرار میدهد. 

2.نمیتوان به پیج خصوصی تبدیلش کرد البته که هدف از تجاری کردن پیج، دیده شدن و جذب فالوور و بازدید کننده است که درنهایت نمیشه اسمش رو عیب گذاشت و میتوان به عنوان محدودیت ازش یاد کرد.

3.نمیتوان به صفحات فیسبوک متصل شود.

پس از بررسی معایب یا محدودیت ها و مزایای این ویژگی از اینستاگرام میتوانیم نتجیه بگیریم که،با وجود قابلیت های زیاد، ویژگی آنالیزگری نسبتا خوب، تبلیغات موثر، و مزایایی که فکر نمی کردید رایگان باشد، اگر خواسته هایش را برآورده نکنیم جلوی رشد و پیشرفت پیج ما را میگیرد. اما در نهایت این موضوع شماست که چه تصمیمی درباره پیج خودتان بگیرید.

 

 و در انتها نحوه تبدیل کردن پیج از امانت شخصی به اکانت تجاری را در اختیار شما می گذاریم: 

برای تجاری کردن پیج اینستاگرام ابتدا به تنظیمات بروید، در قسمت اکانت، در انتهای صفحه Switch to professional Account  را انتخاب کنید، بعد از انتخاب دسته ی مرتبط با کسب و کارتان و گذراندن مراحل بعدی اکانت شما به یک اکانت تجاری تبدیل میشود.

****************************************************************************************************

شما میتوانید از سایت عضوگرام برای ادمین پیج ، ادمین سایت،تبلیغات ،افزایش  فالوور، خرید فالوور، خرید لایک، خرید ویو و سایر خدمات اینستاگرامی استفاده کنید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید