سایت‌های تغییر فونت اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

اگر دنبال فونت‌های جذاب برای بیو و استوری اینستاگرام هستید، می‌توانید از سایت‌های زیر برای این کار استفاده کنید.

سایت Font Generator برای فونت اینستاگرام

با ورود به سایت font-Generator صفحه‌ای مثل عکس زیر می‌بینید.

Font Generator سایت

عبارتی که مدنظرتان هست را در جای خالی بنویسید، فونت مورد نظرتان را هم از گزینه‌های زیر آن انتخاب کنید. بعد از آن هم روی دکمه Go کلیک کنید تا عبارتتان را با فونت مشخص شده به شما نشانم دهد.

سایت igfonts

کار کردن با سایت igfonts برای فونت اینستاگرام خیلی راحت است. کافی است وارد سایت شوید و عبارت مدنظرتان را در کادر سفید وارد کنید. بعد از وارد کردن عبارت، انواع مختلف فونت‌ها برای استفاده به شما نشان داده می‌شود. هر کدام از این فونت‌ها را که دوست داشتید کپی کنید. بعد هم در بیو اینستا، استوری یا هرجای دیگری که خواستید جایگذاری کنید.

سایت igfonts

سایت instafonts

سایت instafonts هم تقریبا مثل سایتی هست که بالاتر معرفی کردیم. برای تغییر فونت فقط باید عبارت مورد نظرتان را وارد کنید تا فونت‌های مختلفی را به شما نمایش دهد. بعد هم آن را کپی و جایگذاری کنید.

سایت instafonts

سایت lingojam برای فونت اینستاگرام

یکی دیگر از سایت‌هایی که طرفدار زیادی برای تغییر فونت اینستاگرام دارد، سایت lingojam است. با وارد شدن به سایت، در کادر خالی سمت چپ، عبارت را نوشته تا فونت‌های مختلف نشان داده شود.

سایتlingojam

سایت متاتگ برای تغییر فونت اینستاگرام

سایت metatags یکی از سایت‌های جالب برای تغییر فونت بیو اینستاگرام است. با ورود به این سایت وارد صفحه‌ای مثل عکس زیر می‌شوید.

سایت متاتگ

یکی از ویژگی‌‌های جالب این سایت، این هست که با نوشتن عبارت مورد نظر، می‌توانید عبارت با همان فونت را در بیو اینستاگرام ببینید

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید