چگونه ویدیو IGTV را منتشر کنیم؟

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

 IGTV یکی از قابلیتهای اینستاگرام است که کاربران با استفاده از آن می توانند ویدئوهای طولانی‌تری به اشتراک بگذارند. این ویدیوها کمتر دیده می شد تا اینکه در جدیدترین آپدیت اینستاگرام قابلیت منتشر کردن ویدیوهای IGTV به عنوان پست فراهم شد. در این مقاله یاد می گیریم که چگونه IGTV را در قالب پست منتشر کنیم.

چگونه IGTV را در قالب پست منتشر کنیم؟

۱- وقتی که یک ویدئوی IGTV ایجاد می‌کنید، شما به صفحه ای می‌روید که از شما می‌خواهد تا عنوان و توضیحات ویدئو را در آن اضافه کنید.

۲- گزینه ارسال پیش نمایش را مشاهده می‌کنید.

۳-کلید پیش نمایش ویدئوی آی جی تی وی خود را روشن کنید تا در پروفایل یا فید خود ظاهر شوید.
چگونه IGTV را در قالب پست منتشر کنیم؟

وقتی دکمه post a preview را فعال می کنید IGTV در قالب پست منتشر می شود

۴- تامب نیل ویدئو در فیدآپلود IGTV شما را پوشش می‌دهد. اگر چه شما گزینه‌ای دیگری را برای ویرایش خواهید دید که به شما این اجازه را می‌دهد تا ویدئو را از دوربین خود آپلود کنید یا با اسکرول IGTV فیلم خود را سفارش سازی کنید.

۵- کپشن ویدئوی IGTV زمانی که شما عنوان ویدئوی خود را می‌نویسید، ظاهر می‌شود. شما می‌توانید آن را به عقب بازگردانده و قبل از نمایش ویرایش کنید.

۶- مخاطبانتان این امکان را خواهند داشت که با یک کلیک بر روی ویدئو در گوشه سمت چپ پایین پیش نمایش، ویدئو را مشاهده کنند. برای پیش نمایش ویدئوهای IGTV گزینه‌ای در سمت راست بالای صفحه نمایش وجود دارد.

IGTV اینستاگرام

داشتن گزینه به اشتراک گذاری نمایش ویدوئی IGTV به محتوای داخل کانال شما نمایش بیشتری می دهد. با این به روز رسانی‌ها و پیشرفت‌های جدید، به نظر می‌رسد که IGTV گسترده‌تر و بهتر خواهد شد.

شما چه فکری در مورد مزایای جدید به اشتراک گذاری ویدئوی IGTV می‌کنید؟

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید