خرید پیج آماده اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

یکی از معیار های مهم برای داشتن اعتبار در پیج های اینستاگرام مقدار فالوور های هر پیج میباشد که رابطه مستقیم بر اعتبار و همچنین کسب درآمد از پیج دارد. از این رو تعداد زیادی از افراد تن به خرید فالوور میدهند که قیمت هر 1000 فالوور معمولی ( که شامل 20 تا 30 درصد ریزش میباشد ) 45 هزار تومان است و فالوور با کیفیت نیز 80 هزار تومان است. که میتواند هزینه های سنگینی برای افراد داشته باشد.

خرید پیج اینستاگرام

تیم عضوگرام با در نظر داشتن کاهش هزینه ها برای کاربران خود اقدام به آماده سازی تعدادی پیج اینستاگرام با کیفیت ها مختلف نموده. این پیج ها که عموما دارای موضوع خاصی نمیباشند پس از عضوگیری و افزایش فالوور در لیست پیج های فروشی مجموعه قرار میگیرند که قیمت بسیار به صرفه تری نسبت به خرید فالوور دارند.

مزیت خرید پیج اینستاگرام

مهم ترین دلیل برای خرید پیج آماده اینستاگرام، قیمت بسیار مناسب آن نسبت به خرید فالوور میباشد و همچنین پیج های آماده ریزش فالوور بسیار کمتری نسبت به خرید فالوور دارند که این مورد هم جای اهمیت فراوانی دارد.

قیمت اکانت آماده اینستاگرام

قیمت پیج های آماده دائما در حال تقییر میباشد به همین دلیل امکان قرار دادن لیست پیج ها و قیمت در این مقاله میسر نمیباشد. اما به طور معمول قیمت پیج با 10 هزار فالوور 450 هزار تومان میباشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر وارد کانال تلگرام ما بشید

t.me/hamed102103

همچنین شما عزیزان میتوانید با ما در ارتباط باشید:

ساعات اداری ( 8 الی 15 ): 05138306425

واتس آپ و تلگرام : 09156446977

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید