تبلیغات ارزان در اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

اینستاگرام در ایران بیش از 20 میلیون کاربر دارد که روزانه به طور میانگین 1 ساعت از وقت خود را در اینستاگرام میگذرانند و این یعنی بازار کسب و کار شما با 20 میلیون مشتری مختلف! که اگر شما فقط بتوانید 0.5 درصد از این تعداد را به مشتری خود تبدیل کنید. شما 100هزار مشتری وفادار خواهید داشت! که اگر فقط و فقط به طور ماهانه شما به هر کدام از این افراد مبلغ 1000تومان محصول به فروش برسانید به مبلغ ماهیانه 100 میلیون تومان سود رسیده اید!!!

ارزش کسب و کار در اینستاگرام

حال که به اهمیت و ارزش کسب و کار در اینستاگرام پی بردیم میبایست راه های مختلفی راه برای دیده شدن در این بازار گسترده را پیش بگیریم. بهترین راه برای دیده شدن در اینستاگرام تبلیغات میباشد، تبلیغات در پیج های پر بازدید اینستاگرام باعث بیشتر دیده شدن شما و کسب و کارتان در نتیجه افزایش مشتری و فروشتان میشود.

تبلیغات ارزان در اینستاگرام

در اینستاگرام تعداد بسیار زیادی پیج وجود دارد که تبلیغات شما را منتشر میکنند و مبالغ بسیار بالایی هم از شما تقاضا میکنند، اما شما میتوایند با حذف واسطه ها به تبلیغاتی با قیمت های بسیار مناسب تر برسید. عضوگرام با بیش از 5 سال سابقه در ارائه خدمات اینستاگرام همراه شماست برای بهتر دیده شدن در اینستاگرام شما میتوانید هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما برای تبلیغات در اینستاگرام بهره مند شوید.

تعرفه تبلیغات در اینستاگرام

مشاوره برای تبلیغات در اینستاگرام

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید