فالوور هزار تومانی

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

احتمالا تا به حال با سایت هایی برخورد کرده باشید که فالوور با قیمت های بسیار پایینی به فروش میرسانند. و این فکر به ذهنتان خطور کند که چرا باید در تعرفه های میان سایت ها این چنین اختلاف قیمتی وجود داشته باشد. از این رو توضیحی مخصتر در خصوص دلیل این اختلاف قیمتی برایتان این مقاله شرح میدهم.

فالوور بسیار ارزان

اینستاگرام در اواخر سال 98 تغییرات بسیار زیادی بر روی الگوریتم های نظارتی خود ایجاد کرد و همین عنوان باعث افت شدید سرور های ارسال فالوور شد. در این مابین اینستاگرام به طور سخت گیرانه ای اقدام به حذف اکانت های فیک و همچنین تازه تاسیس کرد. این اقدام باعث بالا رفتن هزینه ها جهت فعال نگه داشتن اکانت هایی شد که سیستم های افزایش فالوور از آن ها در جهت افزایش فالوور استفاده میکردند شد. که همین امر تاثیر مستقیمی بر افزایش قیمت فالوور داشت.

حال این سوال پیش می آید که چطور همچنان بعضی از وب سایت ها فالوور هایی با قیمت بسیار پایین به فروش میرسانند. پاسخ بسیار سادت، هیچ هزینه ای برای نگه داری اکانت ها نمیشود.

پس یاد آوری این موضوع هم شاید لازم باشد که اینستاگرام اکانت های غیر فعال و تازه تاسیس را حذف میکند و نتیجه این کار باعث ریزش فالوور های خریداری شده شما میشود!

توضیحات فوق فقط بخشی از دلایل اختلاف قیمت میان فروشندگان فالوور میباشد. پس تصمیم با شماست که فالوور با چه کیفیتی خریداری کنید. اما با این وجود عضوگرام همچنان اعلام آمادگی میکند که توانایی افزایش فالوور با قیمت هر 1000 عدد 5هزار تومان را دارد و در صورت نیاز میتوانید با پشتیبانی از طریق واتس آپ تماس بگیرید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید