تبلیغ در اینستاگرام

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

تبلیغ در اینستاگرام هزینه یا سرمایه گذاری؟

شاید برای شما هم تابحال متوجه بعضی از پیج ها شده اید که دائما در حال تبلیغ کسب و کارشان در دیگر پیج های اینستاگرام شده باشید که تعدادشان هم کم نیست و اگر بخواهیم از آنها یاد کنیم باید تمام مقاله را به نام بردن لیستی طولانی از پیچ هایی که در حال تبلیغ در اینستاگرام هستند اختصاص دهیم. و اما چرا؟ چرا بعضی از این صفحات با صرفه هزینه های بسیار بالا هر روز درحال هزینه کردن برای تبلیغات خودشان در اینستاگرام هستند؟ یک حساب سر انگشتی ممکن است حجم بالای این هزینه ها را برایمان روشن سازد. با فرض بر میانگین هزینه هر پست تبلیغاتی در هر پیج 100 هزار تومان و انتشار روزانه آن در 10 پیج اینستاگرامی هزینه ماهانه تبلیغات آن ها تقریبا 30 میلیون تومان میشود!

هدف از تبلیغ در اینستاگرام

اینستاگرام با بیش از 20 میلیون کاربر ایرانی فضای بسیار گسترده جهت فروش محصولات هر برند میباشد که افراد زیادی از اقشار مختلف جامعه روزانه زمان زیادی از خود را در آن سپری میکنند. که اگر ما فقط 2% از این جمعیت را بتوانم جذب کنیم به بیش از 400 هزار مخاطب دسترسی داریم! که اگر بتوانید ماهانه از این تعداد مخاطب فقط و فقط هزار تومان سود دریافت کنید. شما به درآمد ماهانه 400 میلیون تومان دست یافته اید! که این امر فقط در بستر اینترنت و بخصوص اینستاگرام امکان پذیر میباشد.

اگر کسب و کار شما در اینترنت حضور ندارد، پس به زودی از صحنه کسب و کار محو خواهد شد. (بیل گیتس)

شروع تبلیغات در اینستاگرام

خبر خوب برای شما عزیزان این میباشد که عضوگرام در کنار ارائه خدمات افزایش فالوور، لایک و … تبلیغات شمارا در سطح اینستاگرام به عهده میگیرید. در واقع عضوگرام یکی از زیر مجموعه های شرکت آریاگستر میباشد که عموما به فعالیت های حوزه آی تی و تبلیغات گسترده در سطح وب میپردازد و با سابقه 15 ساله خود در این امر میتواند راهنما و همچنین مجری تبلیغاتی شما باشد.

لیست پیج های تبلیغاتی مجموعه آریاگستر

اگر همچنان در امر تبلیغات در اینستاگرام شک دارید میتوانید از مشاوره رایگان ما بهرهمند شوید. جهت دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره های قرار داده شده در صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید