بازیابی رمزعبور اینستاگرام از طریق ایمیل

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

روش هایی برای بازیابی رمز عبور اینستاگرام

شاید تاکنون برای شما پیش آمده است که در هنگام نصب حساب کاربری اینستاگرام خود، بنابر دلایلی رمز عبور را فراموش کنید و برای بد یاد آوردن آن به شدت تلاش کنید ولی بی نتیجه باشد. اما در این وضعیت باید چه کاری را انجام بدهیم؟! آیا باید حساب کاربری جدیدی را در اینستاگرام فراهم سازیم؟! آیا دیگر نمی توانیم حساب کاربری ای که رمز آن را فراموش کرده ایم، استفاده کنیم؟!

 

نحوه بازیابی رمز عبور اینستاگرام

  • برای بازیابی رمزعبور اینستاگرام از طریق ایمیل: 

وارد صفحه اصلی اینستاگرام شوید و ID کاربری خود را وارد نمایید. پس از وارد کردن حساب کاربری خود، اگر رمز را به خاطر نمی آورید، بر روی ? Forgot password کلیک کنید تا صفحه جدیدی برای شما باز شود.

رمز عبور اینستاگرام

روش بازیابی پسورد اینستاگرام

همان گونه که در تصویر ذیل مشاهده می کنید صفحه جدیدی برای شما باز شد و از شما خواستار شمار تلفن ، ایمیل و یا حساب کاربری ای است که آنها را در اینستاگرام ذخیره نموده بودید. از این رو شما تنها با وارد کردن یکی از آنها می توانید به سادگی حساب کاربری خود را مجددا بازگردانید و از آن استفاده کنید.

رمز عبور اینستاگرام

روش بازیابی پسورد اینستاگرام

همچنین در صورتی که اگر شما شماره تلفن و یا ایمیل خود را ارسال کنید و با شماره تلفن و آدرس ایمیلی که در حساب کاربری خود verify کرده بودید، مطابقت داشت پیامی دریافت خواهید کرد که با کلیک کردن بر روی لینک درج شده آن، می توانید به سادگی تمام حساب کاربری خود را تغییر دهید و از آن بطور مجدد استفاده نمایید.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید