آموزش روش های حذف اکانت تلگرام ( دیلیت اکانت تلگرام)

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

خداحافظی با تلگرام

دلایل حذف حساب کاربری تلگرام؟!

کاربران شبکه های مجازی اصولاً گاهی اوقات بنا بر دلایلی که می تواند شخصی و یا اینکه عمومی باشد از صحفات مجازی می خواهند دور باشد.

از جمله دلیل های شخصی می توان به ترک ورود به شبکه های اجتماعی اشاره نمود و نیز از جمله دلایل عمومی می توان به باگ های یک برنامه یا دلایل امنیتی آن برنامه که میتواند زنگ خطری برای اطلاعات یک شخص باشد اشاره نمود.

سرویس پیام رسان تلگرام ، محبوب یا منفور ؟

قبلا از همه گیر شدن تلگرام ، اپلیکیشن های متفاوتی چه داخلی و خارجی در زمینه های سوشیال در فضای اینترنت فعالیت داشتند که بی شک عضو هایی را به خود گرفته بودند ، اما تلگرام به محض معرفی شدن در میان مردم به دلیل دسترسی آسان و سرعت بالا و سهولت در انجام فعالیت های مجازی به خصوص در میان مردم فرانسه و ایران بسیار کاربردی و پر کاربر تر از برخی شبکه های اجتماعی دیگر شد.

حذف اکانت تلگرام برای رفع ریپورت

این مسئله به هیچ عنوان فنی و منطقی نمی باشد و برای رفع ریپورت تلگرام نباید از روش حذف اکانت تلگرام که جوابگو نمی باشد استفاده کرد این کار بهتر است از طریق ربات اسپم تلگرام پیگیری شود.

آموزش حذف اکانت تلگرام

آموزش تصویری و مرحله ای حذف اکانت تلگرام

spambot تلگرام

کسانی که ریپورت می باشند بهترین راه حل استفاده از این ربات برای رفع ریپورت حساب شان می باشد.

نکات لازم به دانستن قبل از حذف اکانت تلگرام

  • ابتدا باید در جریان این ماجرا قرار گرفته باشید همان طور که در قسمت اول متن توضیح دادیم امکان دیلیت اکانت تلگرام از داخل خود اپلیکیشن وجود ندارد.
  • حذف حساب کاربری تلگرام به معنی صفر شدن اکانت شما می باشد :یعنی اینکه اکانت تلگرام شما پس از حذف شدن تمامی اطلاعاتی را که در آن آرشیو داشته اید ( اعم از چت ها ، تصاویر ، موسیقی و تمامی اطلاعات ) را از دست خواهید داد.
  • با توجه به مورد 2 ، پس اگر نیاز به برخی اطلاعات خود دارید بهتر است که از طریق بکاپ تلگرام اطلاعات خود را استراخ نمایید.
  • بعد از اینکه تلگرام را حذف کردید و دوباره وارد شدید برای کسانی که شماره شما را ذخیره دارند یک اعلان ارسال می شود که به تلگرام پیوستید.

مراحل حذف اکانت تلگرام

از اینجا به بعد ما بدون هیچ مقدمه ای برای شما آموزش کامل دیلیت اکانت تلگرام را برای شما بیان خواهیم کرد :

حذف اکانت تلگرام از طریق سایت خود برنامه

” مرحله 1 ” می توانید برای وارد شدن به سایت اصلی تلگرام با سرچ کردن کلید واژه ” دیلیت اکانت تلگرام ” یا ” delete account telegram ” در داخل مرورگر خود با پیدا کردن سایت telegram.org  وارد آن شوید و یا اینکه به نشانی که در پاراگراف بعدی گذاشته شده است بروید و مستقیما وارد صفحه دیلیت اکانت حساب کاربری تلگرام شوید ( بعد از دیدن کامل آموزش با کلیک بر روی لینک مستقیم وارد صفحه دیلیت اکانت خواهید شد)

https://my.telegram.org/auth

(لینک مستقیم حذف تلگرام)

” مرحله 2 “به محض اینکه به صفحه ذکر شده وارد شوید برای شما بخش (Delete Account or Manage Apps) باز خواهد شد که در کادر مشخص شده ( همانند تصویر 1 ) نیاز می باشد که شماره تلگرامی که با آن حساب کاربری تلگرام شما فعال می باشد را وارد کنید.

حذف تلگرام

تصویر 1

” مرحله 3 “در این مرحله پس از آنکه شماره را وارد نمودید نیاز است ، برای شما پایین تر از کادر شماره یک کادر دیگر برای شما فعال خواهد شد ( همانند تصویر 2 ).

حذف حساب تلگرام

تصویر 2

در کادری که همانند تصویر 2 برای شما باز شده است نیاز است به داخل اپ تلگرام برگردید و کد ارسال شده از طریق اکانت رسمی تلگرام (همانند تصویر 3 ) را وارد نمایید.

چت تلگرام

تصویر 3

پس از آنکه کد را وارد نمودید بر روی دیلیت اکانت ایفون تلگرامکلیک کنید.

نکات قابل توجه هنگام وارد کردن کد

حروف باید طبق کد ارسالی برای شما باشد و حروف کوچک و بزرگ نیز در جای خود قرار گرفته باشند.

” مرحله 4 “اگر کد شما مورد تایید قرار گرفته باشد برای شما سه گزینه ( همانند تصویر 4 ) نمایان خواهد شد که شما با کلیک بر روی گزینه دوم وارد مقدمات دیلیت اکانت خود خواهید شد.

حذف اکانت تلگرام

تصویر 4

Why are you leaving?

” مرحله 5 ” پس از آنکه بر روی Delete Account کلیک کردید همانند تصویر شماره 5 یک صفحه برای شما بالا خواهد آمد که از شما سوال میپرسد که چرا قصد ترک تلگرام را دارید ؟ ، شما می توانید این مرحله بدون پاسخ رها کنید و به ادامه مراحل بروید.

Delete Account

تصویر 5

پس بر روی delete account telegramکلیک کنید و به سراغ مرحله پنجم بروید.

” مرحله 6 “در مرحله 5 ما به سمت آخرین گام برای حذف کامل اکانت تلگرام خواهیم رفت که برای شما همانند تصویر 6 دو گزینه فعال می شود که از شما در مورد اطمینانتان در رابطه با حذف اکانت سوال خواهد پرسید که با کلیک بر روی گزینه قرمز رنگ (yes،Delete my Account) حذف حساب خود را نهایی کنید.

Delete my Account

تصویر 6

و در آخرین با این پیام که حذف اکانت تلگرام شما موفیت آمیز بوده و به زودی برگردید مواجه خواهید شد.

delete account telegram


ویدیو آموزش دیلیت اکانت تلگرام

اگر با استفاده از آموزش داده شده متوجه چگونگی انجام دیلیت اکانت تلگرام نشدید ، آموزش ویدیوی این مورد را برای شما در ادامه بیان کرده ایم :

حذف اکانت تلگرام از طریق خود تلگرام ( حذف خودکار تلگرام )

با این حال که چندین بار در متن تکرار کردیم که امکان حذف اکانت تلگرام سریع از طریق خود اپ وجود ندارد اما شما می توانید با تنظیم خودکار حذف حساب کاربری ، حسابتان را در یک مدت زمان مشخص حذف کنید.

حذف خودکار اکانت تلگرام در آیفون

مانند تصویر بر روی آیکون چرخ دنده کلیک نمایید تا وارد تنظیمات تلگرام شوید.

تلگرام آیفون

تلگرام ios

وارد قسمت privacy and security شوید تا به تنظیمات امنیتی حساب تلگرام تان منتقل شوید و کارهای مقدماتی حذف خودکار حساب تلگرام را آغاز کنید.

حذف اکانت تلگرام

بعد از اینکه بر روی گزینه کلیک کردید و صفحه برای شما باز شد پس از قسمت privacy برای شما یک گزینه به اسم automatically delete my account که محل اصلی فعال کردن حذف خودکار حساب می باشد.

حذف حساب تلگرام

با کلیک بر روی if away for می توانید زمان مورد نظر برای دی اکتیو شدن خودکار تلگرام تان فعال کنید.

زمان بندی حذف تلگرام

پس از کلیک یک منوی دیگر برای شما باز می شود که می توانید خودتان مشخص کنید که اکانت شما در چه زمانی به صورت خودکار حذف شود.

حذف اتوماتیک معمولا به صورت پیش فرض بر روی 12 ماه می باشد ، اما شما می توانید زمان مورد نیاز برا مشخص کنید.

حذف خودکار اکانت تلگرام در اندروید

با باز کردن منوی تلگرام بر روی setting کلیک کنید تا گزینه privacy and security برای شما مشخص باشد و بر روی آن کلیک نمایید تا وارد بحث حذف خودکار حساب صفحه مجازی تلگرام تان شوید.

حذف تلگرام اندروید

تلگرام اندروید

در اینجا نیز همانند آیفون با کلیک بر روی گزینه مشخص شده در تصویر می توانید مشخص کنید در صورت نبودن شما ، بعد از چند وقت حساب تلگرام شما حذف شود.

حذف تلگرام در اندروید

اینفوگرافیک حذف حساب کاربری تلگرام

delet account telegram

اینفوگرافی مراحل پاک سازی حساب تلگرم

توصیه های پایانی حذف اکانت تلگرام

  • حذف اکانت تلگرام بدون پسورد امکان پذیر نمی باشد.
  • سعی کنید از برنامه های دیلیت اکانت تلگرام استفاده نفرمایید و به صورت دستی طبق آموزش بالا اقدام به این کار کنید.

 

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید