آموزش تغییر وضعیت پیج به حساب کسب و کار

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

اینکار فقط برای کسانی خوب هست که میخوان فعالیت حرفه ای در اینستاگرام داشته باشند و به درد کسانی که قصد دارند از اینستاگرام برای ارتباط با دوستان و آشنایان استفاده کنند اصلا به درد نمیخوره

به منظور انجام این عمل مراحل زیر را دنبال کنید:

بیزینس پروفایل و اضافه کردن دکمه کانتکت اینستاگرام

ابتدا در حساب اینستاگرام خود وارد بخش پروفایل (Profile) شوید. در قسمت Account ” حساب ” گزینه جدیدی با عنوان Switch to Business Profile ” رفتن به حساب کسب و کار ” را مشاهده خواهید کرد. این گزینه را انتخاب کنید.

بیزینس پروفایل و اضافه کردن دکمه کانتکت اینستاگرام

با انتخاب گزینه Switch to Business Profile تصویری مانند تصویر فوق نمایش داده می‌شود که درخواست متصل شدن به صفحه فیسبوک برند شما را دارد. گزینه Log in with Facebook را انتخاب کنید و صفحه‌ای فیسبوک مربوط به برند تجاری خود را با حساب کاربری اینستاگرام‌تان همگام‌سازی نمایید. دقت داشته باشید که صفحه فیسبوک انتخاب شما باید صفحه‌ای باشد که خودتان ادمین (Admin) آن هستید. همچنین در نظر داشته باشید که شما تنها می‌توانید برای هر بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام یک صفحه فیسبوک انتخاب کنید.

با انتخاب صفحه فیسبوک مورد نظرتان، اینستاگرام از شما سوالاتی در مورد اطلاعات مد نظرتان برای همگام‌سازی با بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام می‌کند. به عنوان مثال شما باید در این بخش شماره تماس شرکت، شماره تماس بخش پشتیبانی مشتریان، آدرس ایمیل و برخی دیگر از مشخصات این چنینی را وارد کنید. با انجام این موارد بیزینس پروفایل (Business Profile) اینستاگرام کاربر فعال می‌شود و حساب کاربری یا اکانت وی به شکل زیر تغییر حالت پیدا می‌کند.

ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید