آموزش افزایش ممبر تلگرام به راحتی

طراحی سایت
پکیج آموزشی ارزهای دیجیتال

۱- اصول اولیه را کاملا جدی بگیرید

این خیلی مهم است که پروفایل کانال تلگرام شما کاملا اختصاصی و زیبا باشد، و اینکه توضیحات خوبی برای کانال خود بنویسید و اهدافتان را از این کانال مشخص کنید، اگر هدفتان کسب درآمد از تلگرام است باید یک ایده خیلی خوب پیدا کنید و سریعا اقدام به زدن کانال نکنید. در آخر آدرس کانال تلگرام خود را کوتاه،زیبا و مرتبط بنویسید.

 

برای خرید ممبر تلگرام به آیدی Hamed102 پیام دهید

 

۲- برای شما با دوستان خود شروع کنید

همانطور که میدانید برای شروع که هیچ عضوی ندارید، عضو گرفتن سخت تر است ، زیرا وقتی بازدیدکننده کانال شما را میبینید و میفهمد که تعداد اعضای پایینی دارید سریع از کانال خارج می شود، پس بهتر است برای شروع تمام دوستان خود را عضو کانالتان کنید

۳- برای شروع از تعداد خیلی کمی ممبر فیک بزنید

برای ایجاد ممبرفیک روش های گوناگونی است ، مثل نرم افزار های تبادل عضویت در چنل تلگرام، برای شروع میتوانید ۵۰۰ ممبر فیک تلگرام را به کانال خود ادد بزنید (منظورمان تبادل است) اما بیشتر از آن این کار را نکنید

۴- وبلاگ بسازید و لینک خود را شیر کنید !

برای اینکه منظورم را بهتر بفهمید برای شما مثال میزنم، فرض کنید کانال شما راجب خرید ممبر تلگرام است ، خب اکنون بروید در سایت ساز هایی مثل رزبلاگ یا وبلاگ سازهایی مثل بلاگفا، یک وبلاگ بسازید و بعد از ساختن آن یک پست راجب کانال خود بنویسید، مثلا عنوان را بگذارید: لینک عضویت کانال خرید ممبر تلگرام ، بعد چند خط راجب کانال خود توضیح دهید و لینک کانال خود را بگذارید.

با اینکار اگر کسی در گوگل سرچ کند؛ کانال خرید ممبر تلگرام ، شما ممکن است جزء نتایج باشید ( بستگی به سختی کلمه و خیلی ملاک های دیگر دارد)

۵- از سایت های معرفی کانال تلگرام استفاده کنید

البته اگر حوصله ساخت وب را ندارید، یه راه بهتر هم پیش روی شماست، کافیست در گوگل سرچ کنید، معرفی کانال تلگرام ، در کل بهترین سایت ها در این حوزه سایت های مای چنلز، تلگرام چنلز،بیا۲کانال، تی کانال هستند که بازم اگر سرچ کنید میتوانید از آن ها بهره مند شوید.

۶- شبکه های اجتماعی راهی عالی برای افزایش ممبر واقعی تلگرام !

توجه داشته باشید باید درست در شبکه مجازی تبلیغ کنید تا بتوانید فرایند افزایش ممبر تلگرام را به شکلی عالی انجام دهید، مثلا اگر کانال شما راجب عکس حیوانات است، کافیست در توییتر،اینستاگرام،فیس بوک،فیس نما و … این هشتگ را سرچ کنید #عکس_حیوانات ، بعد زیر هر عکس بنویسید که من کانالی راجب عکس حیوانات دارم، اگر دوست داشتید در کانال من عضو شوید.

۷- گروه ها و سوپر گروه های تلگرام را فراموش نکنید

بهتر است در گروه های مرتبط فعالیت کنید تا بهتر بتوانید عضو جذب کنید، اما مشکلی که وجود دارد اگر در گروهی تبلیغ بگذارید یا پاک می شود یا اخراج می شوید (توسط ربات ها) پس همین الان به راه خلاقانه ما گوش دهید 📷

اسم خود را بگذارید : پروفایل من رو نگاه کن !
بعد روی پروفایل خود آدرس کانال تلگرام و توضیحات کانال تلگرام را بگذارید 📷
این روش یکی از بهترین راه افزایش ممبر تلگرام می باشد که بنده با آن عضو های زیادی جذب کردم.

۸- تبادل زدن با کانال های همسان

برای اینکه کانال های شبیه به خودتان را پیدا کنید کافیست از همان سایت هایی که گفتیم (مای چنلز و…) استفاده کنید، با آن سایت ها کانال های مشابه خود را بیابید و به ادمین آن ها پیام بدهید و با او راجب تبادل سخن بگویید.

البته لازم نیست خیلی هم کانال ها همسان باشد، اگر کانالتان راجب مانتو است، پس میتوانید با کانال های راجب شال و روسری و … هم تبادل بزنید !

۹- چالش و مسابقه با جایزه برگذار کنید

این هم یک روش خیلی عالی برای افزایش عضو کانال تلگرام می باشد.خب باز هم مثال میزنم ، فرض کنید کانال شما راجب موبایل می باشد، از کاربران بخواهید عکس موبایل خود را برای شما ارسال کنند و عکس ها را در کانال قرار بدهید، هر عکسی بازدید یا لایک بالاتری خورد برنده مسابقه است و مثلا ۵۰ هزار تومن برنده خواهد شد، با اینکار ده برابر آن ۵۰ هزار تومن را سود خواهید کرد

۱۰- پست و عکس نوشته اورجینال بگذارید

این خیلی مهم است که پست هایتان کپی نباشد ! و اگر در عکس هایتان آدرس کانال را شیک و کوچک در گوشه تصویر بنویسید، خیلی تاثیر بسیار خوبی هم برای برند شدن شما و هم برای جذب ممبر کانال تلگرامی شما دارد.

۱۱- تعامل کاربران با کانال برای تولید محتوا

این هم یک روش بسیار عالی برای راضی نگه نداشتن کاربران و تعامل با آن هاست، برای مثال آی دی خود را در کانال ارسال کنید و به کاربران خود بگویید اگر پستی راجب کانال دارند برای بنده ارسال کنید تا آن را در کانال منتشر کنم و…

۱۲- از هشتگ های تلگرام استفاده کنید

اینکار باعث می شود که اگر عضو شما دلش خواست دنبال یک موضوع خاص بگردد آن هشتگ را در کانال شما سرچ کند و سریع تر به آن مطلب برسد، در نتیجه اینکار باعث رضایت و افزایش ممبر کانال تلگرام شما میشود.

۱۳- خودتان هم کمی فکر کنید و خلاقیت بدهید !

این ۱۱ روش واقعا به دردتان می خورد اما خودتان هم فکر کنید و خلاقیت داشته باشید و با خود بگویید چطوری ممبر کانال تلگرام خود را افزایش دهم؟ شاید شما هم روشی جدید و فوق العاده کشف کنید، زیرا این ۱۱ روش توسط مدیران کانال تلگرام خلق شده.

و اما مهم ترین چیزی که باید در این راستا حتما و حتما بدانید :

چگونه اعضای کانال تلگرامی خود را حفظ کنم؟

حفظ کردن اعضای کانال تلگرام
حفظ کردن اعضای کانال تلگرام

مهم تر از افزایش عضو کانال شما ، حفظ عضو است! توجه کنید که الویت اول شما باید روی راضی نگه داشتن همین اعضایی که دارید باشد و بعد به فکر اعضای جدید باشید ، به هیچ وجه نباید کانال شما بی دلیل هر روز ریزش داشته باشد، این یعنی عضو های شما یا ناراضی هستند یا بی هدف آن ها را جذب کرده ایم.
برای همین این نکات را برای حفظ ممبر های تلگرام خود به خاطر بسپارید

۱- با تبلیغات زیاد ممبرهایتان از کوره در می روند !

خواهشمندیم توجه داشته باشید که قرار نیست کانال را فقط برای بیزنس و کسب درآمد بزنید، قرار است در کنار اعضای خود باهم لذت ببرید و از آن ها طوری سود کنید که احساس بدی نکنند، یعنی اینکه نباید روزانه بیش از ۲ تا ۵ تبلیغ بگذارید.

۲- در کنار تبلیغاتتان پست خوب ارسال کنید

این هم یک روش جالب است،‌مثلا اگر قرار است تبلیغ شخصی را ارسال کنید، قبل از آن یک پست خوب آماده کنید، بعد فورا تبلیغ را ارسال کنید و پست خوبتان را هم زیر تبلیغ، این باعث می شود تا هیچکسی ناراضی نباشد و در نهایت باعث پیشرفت کانال شما خواهد شد.

۳- در زمانی درست پست بگذارید و البته به موقع

سعی کنید در یک زمان مشخص پست بگذارید، مثلا هر روز ساعت ۶ ظهر ، یا روز های ذوج ساعت ۱۲ ظهر، در کل باید یک ساعت خاص داشته باشید و موقع آن نباید اول صبح یا آخر شب باشد، زیرا خیلی از اعضای کانال شما نوتیفیکشن را خاموش نکردهند و بعد… . در کل برای افزایش ممبر تلگرام این نکته خیلی مهم است.

۴- بیش از حد یا کمتر از حد پست نگذارید

این نکته را رعایت کنید، نباید در روز بیشتر از ۲۰ پست بگذارید، اعضای شما دیگر حوصله خواندن این همه پست را ندارند و نباید هفته ای یک بار پست بگذارید، درکل حداقل روزی یک پست و حداکثر روزی ۱۰ تا ۱۵ پست بگذارید.

۵- پست طولانی نگذارید، تلگرام کتاب نیست !

هرچند که این به کانال شما بستگی دارد، اما نباید پست طولانی باشد، هرچه کوتاه تر بهتر، فرض کنید در محیط توییتر قرار دارید، برای همین خیلی مختصر بهترین کلمات را دور هم بچینید.

۶- دو تا پست عالی بهتر از ۱۰ تا پست بد

به این نکته هم باید خیلی توجه کنید و باید بدانید که در هرچیزی کیفیت بیشتر از کمیت سود می رساند، پس سعی کنید پست های عالی کم بگذارید تا اینکه روزانه زیاد پست بگذارید اما بی هدف و افتضاح.

۷- نظرسنجی بگذارید و پادشاه تعامل شوید

این هم خیلی ارزشمند است، مثلا اگر چنل شما راجب موزیک می باشد، یک نظرسنجی بگذارید و بپرسید که دوستان عزیز چه سبک موزیکی بیشتر دوست دارید؟ با اینکار میتوانید علایق مخاطبان خود را بفهمید. یا میتوانید زیر هر پستی که قرار میدهید دکمه لایک را هم بگذارید.


ادمین اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید